Újnap Hava: Beltane - vélemények

Ugrás a műre


Zspider
Felhasználó
2020.05.19 21:40
45 vélemény
Hát ez egy vicces dolog, évek óta Októberben több novellát szoktam írni Horror Hava címen. A horror az én múzsám, a kedvenc témám, de pár éve újat akartam ki próbálni, így született meg az Újnap Hava.
Az Újnap Hava a nyárforduló, majális, Floria és persze a Beltane ünnepeinek egy keveréke. Ez a történet mindenből vesz egy kicsit és közben próbálom saját hangomat is hozzá tenni. Ez a történet főleg a Fantasia 2000 ihlette, abból a Firebird Suite. A zene és a képek egyszerűen tökéletesek, mindenkinek ajánlom.
Márk írta, hogy nem igazán az ő ízlése és megvallom az enyém se, de ez benne a kihívás, újat, valami mást írni :-)

UI: Van egy-két karácsonyi történetem és az egyiknek, igen, Yule Falva a címe :-D
Carun
Felhasználó
2020.05.19 11:12
164 vélemény
Nekem nagyon tetszett. Tényleg olyan álomszerű az egész. Remélem karácsonyra meglepsz minket egy Yule történettel is ;-)
Kereder Márk
Felhasználó
2020.05.19 09:36
205 vélemény
Szia Zspider,

számomra ez a mű olyan volt, mint egy álom.
Az álmok történései, képei, "ízei" a normál napi agyműködéssel
szemlélve randomszerűnek, már-már kaotikusnak tűnnek,
az egyes része összeillesztésénél mintha nem lenne kapcsolat.
Persze az álom megélésekor ezek a kapcsolatok tök természetesnek tűnnek.
Pl. ha ámodunk egy bizonyos helyszínről, s oda nem illő személyek jelennek meg,
azt a lehető legtermészetesebbnek vesszük. Akkor. De visszaemlékezve kiderül, hogy
"mit keresett a pesti rokonom a munkahelyemen"?

Az egész legenda, amit leírtál, ugye nem sok valóságalapja van?
Ez kérdés. Én semmi legendában nem emlékszem ilyenekre, de lehet ez az én tájékozatlanságom is.
A "majális" szó téves talán, majális májusban van, azért az a neve (nem júniális).

Őszinte leszek: ez nem az én írásom volt, (értsd.: tetszésileg),
de másnak biztos élvezetes, csak arról van szó, hogy nem én vagyok a megfelelő alanyod erre az írásra.

Bocsánattal ezért:
KerederM.

Ida
Admin
2020.05.18 23:16
1326 vélemény
Jó, hogy újra itt vagy...:-)

Előző oldal