X. LFP. Vámpírok - Átkozott maskara - vélemények

Ugrás a műre


Kereder Márk
Felhasználó
2020.03.17 21:29
205 vélemény
Szia Johhny,

jól kitalált történet. minden "megértés" szépen, adagolva bomlik ki.
S megint csak azt mondom, mint egy másiknál itt, hogy nekem ez regény-téma. Nem tudom, ez csak egy érzés és szubjektív, de ebben a történetben van annyi potenciál, hogy terjedelmet kapjon.
Merthogy igazán nem tud a dramaturgia ilyen kicsiben kifejlődni (legalábbis bennem).
Pedig a hangulat megvan, szinte minden megvan, de valahogy... lehet, hogy az E/1 miatt (?) "nem pattog" a történet.
De még az is lehet, hogy fáradt vagyok és én "ültem le, mint az iszap."
Ez esetben nem vagyok jó és mértékadó ítész (most sem).

Üdv!
JohhnySilver
Felhasználó
2020.03.16 21:56
25 vélemény
Köszönöm az olvasást és a véleményt! :D
Randolph Cain
Felhasználó
2020.03.16 11:40
26 vélemény
Szia!
Elég érdekes, hogy hányféleképpen értelmezték a pályázók a kiírást. A tiedben külön tetszett, hogy tulajdonképpen a vámpírok a jófiúk, és igen, az emberiség a kapzsi, csak az orráig látó csürhe. Szépen felépített történet, ami aprólékosan végigvezet a tökéletes befejezéshez. Gratula! :-)
Jimmy Cartwright
Admin
2020.03.15 15:23
280 vélemény
Ha hiszitek, ha nem, a pályázat kiírása után én pontosan egy ilyen alaphelyzetű novellán gondolkodtam. Egy, vagy több vámpír, akik réges-régen egy hajótörés következtében a Földön ragadtak, és esélyük sem volt addig hazajutni, amíg az emberek ki nem fejlesztették a kellő űrtechnológiát.

Persze itt kissé más a szitu - nagyon helyesen -, az író szépen szövi a szálakat, és teszi helyre végül a szereplőket. Engem még az sem zavart, hogy az űrhajó emberi legénysége "odalett". Csak az merült fel bennem kérdésként, hogy akkor a hajó ilyen szinten automatizált, és a főszereplő vámpír így megbízik az emberi technológiában, vagy egymaga is képes elvezetni azt?
Kapitány
Fejlesztõ
2020.03.14 20:54
255 vélemény
Érdekes ötlet és jól kidolgozott megvalósítás. A végén viszont nagyon sajnáltam szegény űrhajósokat :-|

Előző oldal