Elektronika vagy könyv - vélemények

Ugrás a műre


Floró
Felhasználó
2010.08.19 21:05
42 vélemény
Jaja!

És ráadásul, ha véletlenül elalszol, akkor a könyv kevésbe fog kupánvágni, mint egy monitor.:-D:shock:

De a viccet félretéve, a könyv emberbarátabb, és nagyon sok helyre magaddal viheted. (Igen, oda is! :-) )
Kapitány
Fejlesztõ
2010.08.17 20:21
255 vélemény
Én jobban szeretem a papír alapú adathordozókat, már ha olvasásról van szó. Képernyőről könyvet olvasni bár lehet (ma már egyre jobbak a monitorok), de mégis fárasztóbb, arról nem is beszélve, hogy mennyivel jobb a fotelban elnyúlni, mint egy kevésbé kényelmes székből bámulni a képernyőt.
Floró
Felhasználó
2010.08.17 20:11
42 vélemény
Nagy kedvencem a filozófiai és/vagy etikai kérdések boncolgatása. Ezt az eszmefuttatást is vitaindítónak szántam.

Ám azt el kell mondanom, hogy a nagyon lyukas lett a rendszer, mert az általad felvetett probléma teljesen elkerülte a figyelmemet, pedig már nemegyszer én is dühöngtem miatta.

Szóval köszönöm a reagot. Hasznos volt számomra.
Ida
Admin
2010.08.17 11:59
1328 vélemény
Hozzám sokkal közelebb állnak a könyvek. Sohasem olvasnék olyasmit monitoron, amit nyomtatott verzióban is be tudok szerezni. Aminél viszont nem áll rendelkezésemre ilyen lehetőség, annál nincs semmi kifogásom az elektorika ellen. Nálam nem okoz problémát a kétfajta adathordozó párhuzamos jelenléte.:-D

Írtad, hogy a könyvek hamar tönkremennek. Szerintem az elektronikus adatok nagyobb veszélynek vannak kitéve. A könyvtárból gyakran 50-60 éves példányok is a kölcsönözhető állomány részei, viszont régi szövegszerkesztővel készített anyagok nehezen hívhatók elő az új típusokkal, vagy a régi számítógépeken lévő programok már nem működnek a modern gépeken. Például sok Commodoron futó játék vált elérhetetlenné a technikai fejlődés miatt. Hiába vannak meg az adatok a régi, nagy, lapos lemezeken, ha már szinte teljesen eltűnt a technika, ami képes őket elérhetővé tenni.

Előző oldal