Dargor harcosai - vélemények

Ugrás a műre


Ida
Admin
2019.12.15 21:00
1326 vélemény
Nyugodtan küldj be hasonlóan hosszú írásokat! Előbb-utóbb a végére érek...:-)
Gaven
Felhasználó
2019.12.15 15:07
6 vélemény
Régen volt már augusztus. :-) Többet szerintem nem küldök be ilyen hosszút.

Ez eredetiben egy 5. rész volt egy 27 részig jutott, befejezetlen regényben / novella sorozatban. Ez annak az 5. résznek az újra írt jelentősen bővitett verziója, az négy oldal volt, ez tizenhat wordben. :-) Azért kezdtem el újra írni mert annyira kibővült a világ, rengeteg új karakter, ötlet stb. meg a későbbiek egyszerűen más minőségben voltak, vannak megírva mint az elsők.
Az alap koncepció az hogy két fő szál Jég és Tűz felváltva követi egymást a fejezetekben, hol egymásra reagálva hol nem, eleinte csak néha aztán a tervek szerint egyre sűrűbben összeérve. Ez odáig fajult hogy mindkettőben volt/van még legalább 2-3 szál és egyszerűen túl sok lett és bonyolult. A távlati tervem az hogy majd valamikor megírom az elejétől de ez egyelőre még odébb van. Viszont minden írásom azóta ebben a világban van, majd keresek még valami vállalhatót. :-)
Ebben egyébként én azt tartom hibának hogy csak egy oldalnyit vágtam kibelőle, minden más ami eszembe jutott az benne van. Aminek az az előnye hogy majdnem mindenből van benne ami a világban/ fő történetben elemként jelen van legalábbis a Jég szálon.
Ida
Admin
2019.12.14 22:21
1326 vélemény
Kíváncsi lennék a folytatásra. Nagyon sok lehetőség van még ebben a történetben.:-)

Előző oldal