Hollócsőr, avagy az indián zombi suttogása - vélemények

Ugrás a műre


Jimmy Cartwright
Admin
2011.02.02 16:45
280 vélemény
Szerintem nem lesz. Hacsak nem döntünk úgy, hogy gyorsan összedobunk egy e-book-ot a beérkezett alkotásokból. :-)

Azt nem tudtam, hogy az indián sámánok is simán képesek zombikat kreálni. :shock:
Megint tanultam valamit. :-)

Ja, a voodoo zombit tudom, de Szárnyaló Szellem egy kreatív sámán. :D
Mab Tee
Felhasználó
2011.02.02 13:43
52 vélemény
Nem lesz Indián zombi suttogása című antológia? :-(:-(

Hidd el, indián sámán is tudott zombit előállítani, ha nagyon akart, csak "alapvetően nem készítettek zombikat".
Hozzáteszem, létezik az ún. hoodoo vallás is, mely kombinálja a voodoo, az indián és a nyugati vallásokat, rituáléit.

Azé' nem szeretném, ha egy indián sámán akarna rajtam bosszút állni.

Meg a voodoo zombi is inkább élő, halottnak tűnő ember.;-)
Jimmy Cartwright
Admin
2011.02.02 11:16
280 vélemény
Igen, többek között ilyesféle "hubákra" gondoltam, hogy pl. ki, kivel, mikor, hányszor, hogyan, mennyiért... :-) De hát ez csak ide kerül, nem pedig valami komoly antológiába, vagy mifene. ;)

Az indián sámánnak azért kell voodoo mert az indián sámánok alapvetően nem készítenek zombikat, mig a voodoo varázslók igen. Persze tulajdonképp ez is hiba, mert nincs kifejtve rendesen, hogy a sámán valójában nem készít Hollócsőrből zombit, csak a Bubba által elmondottak alapján ilyesféle rémálmot küld - a saját, sámánisztikus módszereivel - Jackre.
Mab Tee
Felhasználó
2011.02.02 09:16
52 vélemény
Jó lett! Jó lett! :-)

Találtam benne "apró hubát" össze is zavart rendesen. :-) Hirtelen nem tudtam, ki halt meg, de azé' rájöttem a titokra.
Még egy kérdés: indián sámánnak minek kell voodoo?
Craz
Felhasználó
2011.02.01 23:33
107 vélemény
Jó lett. :-)
Jimmy Cartwright
Admin
2011.02.01 21:26
280 vélemény
Köszi! :-)
Nem olvastam igazán át, csak megírtam. Biztos van benne egy csomó apró huba. :-) De mán ígymarad. ;)
Ida
Admin
2011.02.01 21:21
1326 vélemény
Nagyon jó!:-D

Előző oldal