Formák I. - vélemények

Ugrás a műre


Ebenezer
Felhasználó
2018.07.07 15:26
192 vélemény
Vannak olyan olvasók, akik kedvelik a hosszabb leírásokat, segít nekik jobban beleélni magukat a történetbe/helyzetbe, és vannak olyanok, akik inkább a cselekményt keresik. Ezért jó, hogy vannak olyan írók, akik sok részletet és hangulatot adnak át, és vannak olyanok, akik kevesebbett, jobban megdolgoztatva az olvasó képzeletét.

Szóval nem kell azon sokat morfondírozni, hogy sok vagy kevés, kinek a pap, kinek a paplan :-)

Magam is kedvelem a részletesebb leírásokat, számomra a vezérlő elv a gördülékenység. Lehet hosszan ecsetelni a helyzetet, a szereplők érzéseit, stb. amíg az nem megy a sztori folyamatosságának a rovására. Így egyetértek az előttem szólókkal, talán egy picivel kevesebb leíró rész, legalábbis az akciódúsabb részeknél.

Amúgy én is kíváncsian várom a folytatást! :-)
Xenothep
Felhasználó
2018.06.21 20:08
266 vélemény
Ne degradáld magad. Olvasd át a sztorit, készíts pár jegyzetet, egyszerűsítsd le a leírásokat (főleg hagyj valami melót az olvasók fantáziájának is) aztán írd át. Jó kezdés, van hangulata, pörgesd fel egy kicsit. Kíváncsian várjuk a folytatást!

Ja, és itt senki nem tartja magát profinak, pedig vannak egy csomóan :-) Ne hagyj cserben minket.
attilathot
Felhasználó
2018.06.11 22:17
2 vélemény
Hajaj, sajnos az írás már nagyon rég kész van. Átírni pedig rettenetes szenvedés volna, mert - bevallom - nem tarthatom magam gyakorlott vagy tehetséges írónak.

Az egyetlen dolog, amire támaszkodtam, az a kigondolt sztori volt. Egy összetett, nem lineáris fantasy-t akartam.

Nem sok kritikát kaptam vele kapcsolatban, szóval a lesújtó elutasítástól az esetleges tetszésig bármit nagyon szívesen veszek.
Ida
Admin
2018.06.10 23:28
1326 vélemény
Pótoltam.:-)

Szerintem érdemes lenne egy kicsit meghúzni a történetet. Túl sok környezetre vonatkozó részletet közölsz, amitől nagyon lelassulnak az események...
attilathot
Felhasználó
2018.06.10 14:17
2 vélemény
Köszi.
Próbálkozom, irkálok.

Amúgy ez csak a sztori eleje, elfelejtettem kitenni az I-es jelzést.
Ida
Admin
2018.06.10 13:30
1326 vélemény
Isten hozott a Lidércfényen!:-D

Előző oldal