Boszorkányátok I. - vélemények

Ugrás a műre


Norton
Felhasználó
2011.12.14 10:16
666 vélemény
Köszönöm szépen!:shock::-D
Ida
Admin
2011.12.14 10:14
1326 vélemény
Kicseréltem a szöveget a javított verzióra.
Norton
Felhasználó
2011.03.09 21:10
666 vélemény
Köszönöm az észrevételeket. Ha időm engedi, még csiszolok a történeten. Igyekszem a szóismétléseket ritkítani, valamint a nem odaillő szavakat lecserélni. A főhős egyébként szándékosan visszataszító. :-)
Ida
Admin
2011.03.09 20:58
1326 vélemény
Majd igyekszem kirakni a másik felét is, de mostanában sajnos elég nehezen fogok neki a hosszabb műveknek.:roll:

Ez a novella nem fog a kedvenceim közé tartozni. A főhős elég visszataszító figura, és engem igencsak zavar, hogy nem tudok vele azonosulni, illetve nem is izgat különösebben, hogy mi lesz vele.

Sok az ismétlés a szövegben. A söprűt többször "célszerszámnak" nevezed. A te állat, te hülye megszólítás állandóan előkerül. A boszorkány gyakran felrepül egy ágra...stb.

Sok olyan kifejezést is használsz, ami megtöri a környezet hangulatát. Célszerszám, vitapartner, akrobata...stb.

Az események menete gyakran kiszámítható.

A hirtelen szóban nincs í betű.

A párbeszédekből hiányoztak a gondolatjelek, illetve a mondat elején lévő gondolatjel és az első betű között elég egyetlen szóköz.

Most hirtelen ennyi jutott eszembe. Mindenesetre szerintem érdemes lenne még csiszolni rajta egy kicsit.:-)

Előző oldal