Pornódium (+18) - vélemények

Ugrás a műre


angyalka146
Felhasználó
2017.06.06 22:24
660 vélemény
Xenothep mindent leírt! :-D Jól megírt történet, gratulálok! ;-)
Xenothep
Felhasználó
2017.05.31 17:31
267 vélemény
Erről az jutott eszembe:

" - Vigyázz, mit kívánsz, mert lehet, hogy teljesül!..."

Ami a sztorit illeti, eleinte féltem, hogy a történet sugallta sok potenciál kihasználatlanul marad, de be kell vallanom, nagyon kellemeset csalódtam. Az is tetszett, hogy nem ment el az egész arányaiban a pornó felé. Tudom, nehéz ilyen sztorit jól megírni, mert a téma meglehetősen a határokon mozog (még akkor is, ha mindennapi életünk része az internetnek köszönhetően) és olvastam már jól induló történetet, ami aztán valami agyatlan pornóba ment át, sok vulgaritással, és fölösleges részletezéssel, hogy aztán a végére valami hatásvadász csattanó kerüljön.

Úgy éreztem, ebben pont annyi volt tálalva, amennyi nem sok, és úgy, ahogy kell, nem vitte el a sztorit semerre a vezérszáltól, ugyanakkor éreztetted az olvasóval, hogy ez azért mégiscsak egy pornóforgatás lesz, ezen nincs mit szépíteni, itt nem lehet finomkodni különösebben. Tetszettek a karaktereket hitelessé tevő apró jelenetek, szerencsétlen áldozatot kivéve senki nem akart másnak látszani, mint ami valójában. Jó volt az indíték is, semmi sallang, mindenki ismer olyan családot, ahol a tragédiák szinte borítékolhatóak. Hogy Benjámin esetleg intelligensebben is tálalhatta volna a bosszúját, az tény, de asszem, belefért a róla kialakított képbe a sztoriban leírt megoldás is.

Amikor a kis sebhely szóba került, azonnal eszembe jutott a színházas hasonlat a puskával, miszerint, ha az első felvonásban van egy puska a falon, akkor annak a végén feltétlenül el kell sülnie. Magyarán, a fölösleges részletezés helyett funkciót adtál ennek az apró dolognak. Kíváncsian vártam, hogyan kerül elő újra az utalás, bár sejthető lett számomra az "új lánnyal". Nem állítom, hogy azonnal rájöttem, mi lesz a vége, csak reméltem, hogy megfelelően drámaira sikeredik a dolog, és így lett. Hogy Patricia hogy került oda végül, nem számít, lehetett rá több oka is, jó, hogy nem derült ki. A Grant birodalomnak ez biztosan betesz, meglehetősen jól sikerült botrányt kavarni... És bármilyen meglepő, még meg is sajnáltam a testvérpárt. Itt mindenki veszített. Gondatlanságból elkövetett emberölés, vérfertőzés, címlaphír a botrányról, még a stúdió sem ússza meg nyilván.

Ami pedig a stílust és a technikát illeti, egy rossz szavam nem lehet. Külön örültem, hogy vetted a fáradtságot, és formáztad a szöveget, mint például a belső monológok.

Mindent összevetve, elmondhatom, hogy egy jó sztorit olvastam. Bevallom, még mást nem olvastam tőled, de kíváncsi lettem.

- Xen -

Előző oldal