Jégszív - vélemények

Ugrás a műre


Stephen Rackham
Felhasználó
2016.02.25 20:42
5 vélemény
Köszönöm Ida, hogy segítettél kipótolni a kérdéses részeket. És most tudtam meg, hogy megjelent a magazinban meg az oldalra is kirakták. Reagálás level 100.:D Köszönöm és a következő világban játszódó novellában (már lesz, készül) jobban odafigyelek.

Ebenezer:
Spontán jött az egész ötlet. Én ezt a részecskékből összeállított és aztán szétfoszló anyagot csak metaanyagnak hívom, aztán továbbgondoltam a képletek alapján. Örülök hogy tetszett, és nem most találkozol utoljára a karakterekkel

Köszönöm mindenkinek.:D
Hil
Felhasználó
2016.01.18 19:21
2 vélemény
Nagyon következetes történet. Élmény volt olvasni!:-D
Ebenezer
Felhasználó
2016.01.07 13:52
192 vélemény
Nekem is tetszik a sztori, nagyon képletesen van leírva benne a varázslás, szinte magam előtt látom a varázslatok születését. Érdekes így, egy mágus fejével is végigélni a harcokat, mivel általában a fegyverforgatók szemén keresztül olvassuk a küzdelmeket :-)

Ida jó munkát végzett, mert a nyelvtani bukfencek javarészét kiegyengette ;-)

Érdekes a történet vége is, kellemes a fordulat. A magam részéről azért valamivel komolyabb hangsúlyt fektettem volna a lány történetére, ez a bizonyításvágy egy picit halvány ehhez az amúgy nagyon jó történethez.

Talán a folytatásban... :-D
Ida
Admin
2016.01.01 14:09
1326 vélemény
Érdekes történet.:-)

Kérlek, olvasd át újra a szöveget! Több mondatból is hiányoztak nélkülözhetetlen mondatrészek, amik nélkül nyelvtanilag nem volt értelmes az adott rész. Igyekeztem pótolni őket, de ha mellé nyúltam, szólj, és javítok.:-)

Előző oldal