Talált, süllyedt - vélemények

Ugrás a műre


Kozma Norbert
Felhasználó
2015.05.12 00:37
170 vélemény
Szia!

Összességében tetszett a novella, de úgy érzem vannak hiányosságai. Néha kapkodósnak éreztem, és a végén a véres jeleneteket kicsit hatásvadásznak, igen, főleg, azt a részt, amit nem írok le, nehogy elrontsam más élményét. Ne érts félre, semmi bajom a húzósabb jelenetekkel, sőt, ebben a témában még meg is állná a helyét, mert ugye, csak a világháborúban játszódik, mégha fikció is. Viszont én éreztem a művedben egyfajta könnyedséget(humort?), nem tudom, ez szándékos volt-e, mindenesetre szerintem remek ötlet volt így megközelíteni a témát. És ebbe nekem nagyon nem hiányzott a kegyetlen "valóság", ha érted mire gondolok. Sebaj, olvastam egy jót, ez tagadhatalan :-)

"A felügyelő félrerántotta Gilligant a sebesen közeledő, majd a szalon oldalában eltűnő csónak elől, a következő pillanatban észrevett egy kislányt, aki a korlátba csimpaszkodott, de nem tudta megtartani magát, és sikoltva csúszott el mellettük követve a csónakot, hiába nyúlt Roche a gyerek után, csupán néhány hajszál maradt kezében, ezért inkább Amyt fogta meg szorosabban, aki máris szökni próbált." - vannak nagyon szép, hosszú, összetett mondatok, érzésem szerint, ez nem tartozik közéjük :-) Felezni, harmadolni kellene talán.
"mert magával ránt mélybe" - kimaradt egy a
"akárcsak egy játékbabájé" - játékbabáé? :-)

Előző oldal