Jegesmedve - vélemények

Ugrás a műre


Kozma Norbert
Felhasználó
2014.08.30 00:21
170 vélemény
Köszönöm a kiegészítést Róza! Egyetértünk.

Norbi
Ida
Admin
2014.08.29 23:48
1326 vélemény
A felhasználók nem tudnak javítani a beküldött műveken. Ha csak egy-két apróságon kell igazítani, akkor megjelölöd a pontos helyet a szövegben, és kicserélem. Ha többről van szó, akkor küldj be az egész műről egy javított verziót, és lecserélem a régit az újra.:-)
Jártó Róza
Felhasználó
2014.08.29 07:55
109 vélemény
Kedves Norbert! Bizony az élet nem egy mesevilág. A jegesmedve megeszi a fókát, a fóka a halakat, a halak a rákokat, a rákok a krilleket, a krillek a planktonokat... . Olvastam egy "vegetáriánus" írását, hogy ő mennyivel jobb ember, mert nem eszik húst így mennyi állat életét menti meg. A növény nem élőlény? Hisz lélegzik, hisz érez, hideget, meleget, érzi a napfényt a sötétséget... Itt a földön nincsenek jó emberek és rossz emberek az élelmezés szempontjából, ahogy nincsenek jó állatok és rossz állatok... Csak élőlények vannak akik élni akarnak... Ez az írásom a A WWF World Wide Fund Natura A WWF Világ Természetvédelmi Alap Magyarország támogatásával meghirdetet pályázati írás, ahol átlagon felüli 5. sorrendű besorolást kapta.
Az írás megjelent a Védett állatok, Jegesmedve című 40 oldalas kiadványban.
Norbi! Ennek ellenére, én sem értem, hogy mért a jegesmedvét akarja a világ megvédeni, mikor minden élőlény veszélyben van, köztük az ember is! J.R.
Jártó Róza
Felhasználó
2014.08.29 07:33
109 vélemény
Kedves Admin! Hogy javítok?
Kozma Norbert
Felhasználó
2014.08.29 01:35
170 vélemény
Szépen megírtad, de azt egy kicsit erősnek érzem, hogy egy vadállat ilyen pozitívan viszonyuljon az állatkerti bezártsághoz. Igaz, nem tudhatom, de szerintem szabadságuk elvesztése rosszabb nekik, mint ha azonnal eléri őket a halál odakint.
Viszont érdekes, az E/1-es meséléssel megkedvelteted velünk a jegesmedvét és családját, de ha megnézzük egy pillanatra a fókák szemszögéből az eseményeket, már rögtön nem olyan szimpatikusok a medvék. A nagyobb, az erősebb megeszi a gyengébbet, azért, hogy életben maradjon.

Norbi
Ida
Admin
2014.08.29 00:18
1326 vélemény
Szép történet, de érdemes lenne még egyszer átolvasni, mert sok a szóismétlés.:-)

Előző oldal