Pár szóban a Lidércfény szerkesztéséről, - vélemények

Ugrás a műre


macika
Felhasználó
2017.03.22 10:02
111 vélemény
Szívből köszönöm,odafigyelő,fáradságos munkátokat,további jó munkát kívánok erőben,egészségben!:-)
Jimmy Cartwright
Admin
2014.07.31 16:46
281 vélemény
Bocsánat, hogy csak most reagálok, de a szabadság alatt is eléggé elfoglalt vagyok (AKF elkészítése, a Zombi Apokalipszis 2. kötetének szerkesztési munkálatai, meg ilyesmik. :-) ).

A Lidércfény nevében tisztelettel megköszöm a hozzászólásaitokat. Én személy szerint biztos voltam (vagyok) benne, hogy a többség így gondolkodik, érez velünk kapcsolatban, de bizonyos reakciók miatt mégis kénytelenek voltunk ezt így megfogalmazni, és a nagyközönség elé tárni.

Ha jól emlékszem, valahol, valamikor régebben mondtuk, hogy mi annak örülünk, ha a Lidércfény alkotóinak örömet szerzünk. Azt hiszem, ennél több motiváció nem is igen kell. :-)

Mindenkinek további jó alkotómunkát, tudatos fejlődést, és nem utolsó sorban kellemes nyarat kívánok (meg egy kis jó időt már végre :-)!
csabi6669
Felhasználó
2014.07.14 01:45
65 vélemény
Én köszönöm Lidércfény a munkátokat nagyon sokat tanultam tőletek és rengeteget fejlődtem a véleményeitek által sokat jelentetek nekem.;-)
Kétvirág
Felhasználó
2014.07.08 21:33
598 vélemény
Szomorú, hogy a "trollkultúra" ide is betolakodott! Fúúúj! Levele! :D

A magam részéről köszi, hogy csináljátok a Lidércfényt, nagyon sokat tud adni!
Norton
Felhasználó
2014.07.06 16:16
666 vélemény
Igaz, a harminc ezret csak bemelegítésnek szántam. Én kérek elnézést. Valójában a háromszázezer veszi ki a vízből az oxigént, ebben tanult kollégám is megerősít:

http://www.youtube.com/watch?v=0HXeVlijtDc&feature=kp


:shock:
Jimmy Cartwright
Admin
2014.07.06 13:38
281 vélemény
Én is. :( Bocsánat, hogy létezem! :-)

Amúgy mi az a harmincezer? Vagy háromszázezer. Az nem veszi ki a vízbül az oxigént! :-)
Kapitány
Fejlesztõ
2014.07.06 10:17
255 vélemény
Jajjj :-| Most lebaszva érzem magam :-(

:lol: :lol: :lol:
Norton
Felhasználó
2014.07.05 19:31
666 vélemény
Ja, ja. Senki se kényszerít minket arra, hogy elküldjük az írásainkat valahová. Nekem például nem tartottak pisztolyt a homlokomhoz, és szerintem másoknak se. Valószínűleg mindenki magától küldi az irományait, tehát nem mi teszünk szívességet a Lidércfénynek, hanem fordítva. És akkor még basszam is le őket, hogy miért így csinálják, amikor úgy is lehetne? Meg egyáltalán… érezzék magukat megtisztelve, hogy adtak nekem egy lehetőséget. Megjegyzem, láttam már ilyet egy másik oldalon, mégis fura lenne ez a hozzáállás. Bár ha meggondolom, miért is ne? Tisztelt szerkesztőség! Érezzétek lebaszva magatokat! Már régen harmincezer példányban kellett volna kinyomtatnotok az írásaimat! Kikérem magamnak ezt a hanyagságot, és teljesen fel vagyok háborodva! :-x
angyalka146
Felhasználó
2014.07.05 18:29
660 vélemény
Én már többször hangot adtam annak, mennyire szeretlek titeket :-), a háborgókkal meg ne törődjetek! Amit csináltok, az fantasztikus! :-) Szóval én személy szerint nagyon hálás vagyok nektek! :-)
bel corma
Felhasználó
2014.07.05 18:22
880 vélemény
Tehát ez történik a szerkesztőség boszorkánykonyhájában... :-D
Szerintem jó munkát végeztek, szóval... Csak így tovább! :-)
edwardhooper
Felhasználó
2014.07.05 14:45
192 vélemény
Korrekt írás. :-) Személyes véleményem: Nagyon köszönöm az eddigi munkátokat! Hálás vagyok nektek! :-)
Jimmy Cartwright
Admin
2014.07.05 14:01
281 vélemény
Jah, Xen, tényleg, ilyen "apróságok" is vannak, mint ingyenesség, meg a többi. Normálisak már rég nem vagyunk, kell ehhez némi kattantság. :-) Ez egy ilyen bicikli. :-)

Amúgy mi ez a stílus? Ez a hangnem? Hát hogy lehet így? Hajgyuk is az egészet a f... ;) :D:D:D
Xenothep
Felhasználó
2014.07.05 09:49
266 vélemény
Szóval ti nem olyan tölcsérfülű kis manók vagytok, antennával a fejeteken, akik itt laknak a számítógépemben, és egész nap csak annyi a dolgotok, hogy rugdossátok a biteket az integrál kapuba?!??...

TUDTAM! Átverés az egész. Pedig sokáig meggyőződésem volt, hogy minden szabadidőtökben arra vártok, hogy újabb alkotás kerüljön fel, és a nap 25 órájában a feszültségtől remegő antennákkal csemegéztek rajtuk. Erre tessék... kiderül, hogy közönséges földi halandók vagytok, akik nem átallnak INGYEN melózni azért, hogy mások megjelentethessék szintén INGYEN a munkáikat, ami által nagyobb közönség elé kerülhet, mint azt remélni merhetik egyáltalán... Mindezért még köszönetet sem vártok különösebben, ráadásul benyeltek minden kritikát, töretlen lelkesedéssel folytatva eddigi munkátokat, folyamatosan fejlesztve, és frissítve az oldalt, és 10 évente egyszer vagytok csak hajlandóak válaszolni valamiféle vádaskodásra, ráadásul emberi hangnemben azt is. Mindemellett még közvetlen a kapcsolatotok az alkotókkal, mondhatnám családiasan baráti, nem játszátok meg az agyatokat, kijavítjátok az égbekiáltóan borzalmas hejesirássy hibákatt, tanácsokat adtok személyre szabottan, hogy miképpen fejlődhetnek az alkotók egyénileg, akkora szabadságot biztosítotok mindenki számára, amekkorát csak az adott lehetőségekhez képest lehetséges, és hangsúlyozom, mindezért SEMMIT nem kértek cserébe!

Hát ez felháborító! Mégis mit képzeltek magatokról?! Tessék szépen kibannolni mindenkit, aki meg mer pisszenni, a művek felét kidobni a kutyáknak, tojni az egészbe, és fél évente csak egyszer ránézni az oldalra, közben kedvetlenül morogni, hogy má' megin' ezze kő foglalkozni, ahelyett, hogy a Trónok Harcát bámulnátok! JA! És mijaz, hogy ingyen??... Hát megbolondultatok?

PINCÉR! Dobja ki!!!

Előző oldal