Fagyos világ - vélemények

Ugrás a műre


Morzan
Felhasználó
2013.01.07 12:39
5 vélemény
Köszi :-)
Hát a neheze még csak most jön :-?
Nem rohanok, mindent 3-4x átolvasok majd utána :-)
Ida
Admin
2013.01.06 13:20
1327 vélemény
Sok sikert a vizsgákhoz!:-) Mennyi van még hátra?

Várom az anyagokat, de azért annyira nem kell rohannod.:-)
Morzan
Felhasználó
2013.01.06 12:56
5 vélemény
És ismét egy gyönyörű szó ismétlés :-)

Viszont jelenleg az a bajom, hogy még előttem állnak a félév végi záróvizsgák, így csak azután kezdek bele valamilyen nagyobb projektbe, ha sikeresen letettem őket :-)
Morzan
Felhasználó
2013.01.06 12:53
5 vélemény
Köszi, a tanácsokat. :-)

Hát, amikor elkezdtem írni, akkor az volt a fő feladat, hogy valahogy hozzam el világvégét...
+ Szeretem a Warhammer univerzumot és akkoriban épp a Sötétpenge sorozatot olvasgattam, így lehet, hogy azért lett ennyire ennyire ,,vérszomjas".
Ezért lettek végül a mitikus lények gonoszak, bár nem azt írtam, hogy mind gonosz, csak a nagyobb részük.
Imre... tudom, tudom, de úgy gondoltam, hogy ez a történet valahol a Kárpátokban játszódik, így inkább ezt használtam mint mondjuk a Vladislav-ot :-)

Sajnos későn figyeltem fel a pályázatra és kicsit összecsaptam a novellát.
A helyesírásom miatt pedig, a magyartanárjaim is mindig szidtak. :-D
A következő pályázatnál, majd jobban odafigyelek :-)

Viszont azon gondolkodom, hogy elkezdem ide felrakni a készülődő könyvem fejezeteit :-)

Eddig 10 fejezet van kész és ebből 8 és 1/2 be is van gépelve 8-)
Ebenezer
Felhasználó
2012.12.30 18:21
192 vélemény
Érdekes történet volt, kifejezetten jó ötletre épült. Számomra ez a mondat törte meg a varázst: "Az én nevem Imre", de ez már csak az én vesszőparipám marad mindörökre (nem szeretek magyar neveket olvasni fantasy/horror novellákban).

Abban viszont van igazság, hogy nem minden mítikus lény gonosz. :roll:
Ida
Admin
2012.12.26 10:19
1327 vélemény
Isten hozott a Lidércfényen!:-D

Érdekes történet, bár kicsit furcsa, hogy egyenlőségjelet tettél a misztikus és a gonosz lények közé. Miért lett minden ennyire vérszomjas, ami nem emberi?

A helyesíráson igen sokat kellett javítani. Néhány dolog, amire érdemes odafigyelni:

Sok a vesszőhiba a szövegben.

„Ujjak” vannak a kezeiden, és „új” holmi az, ami most készült el.

Az öreg néha tegezi, néha magázza a főhőst.

Szóismétlések.

A „mond” igét, ha felszólító módba teszed, akkor két d lesz a végén: „És mondd, ki a te igazi apád!”

Ha valamit meg „kellett” csinálni, akkor 2 t van a szó végén.

Előző oldal