Új, szép világ - vélemények

Ugrás a műre


PufokUfo
Felhasználó
2013.06.25 19:38
2 vélemény
A vége tetszett! :-)
Jager Luca
Felhasználó
2013.01.05 18:37
28 vélemény
a végén elhelyezett csattanóhoz képest egy lehelletnyivel rövidebb "bevezetés" elegendő lett volna. (vagyis a csattanó előtti rész lehetett volna rövidebb)

a háttér kissé kevéssé állt egységes egésszé, nem annyira hihető, de mesének elmegy.

a szép hangulaton sokat rontott az olyan meggondolatlanság, minthogy "működik a kémia köztünk" (Eriq szájából, a kémiáról fogalmuk sem lehet...) és a feltételezés, hogy 30 év alatt a fémérmék a tengerben megsemmisültek. ez a két dolog üti egymást.

ezeket kivéve, amúgy élveztem!
L
Ebenezer
Felhasználó
2012.12.30 18:02
192 vélemény
Számomra ez a történet nem jött át, unalmas, eseménytelen és túl lírai. Elnézést :-?
kosakati
Felhasználó
2012.12.27 15:58
8 vélemény
Végtelenül naiv elképzelés egy új világ születéséről...
Magát az átalakulást elintézi annyival, hogy akinek nem tetszett, azt megölték.
De úgy látom, nem voltak elég alaposak.
A kialakult új világ ábrázolása nagyon elnagyolt, nem elég átgondolt. A "pénz" elutasítása nagyon szép gondolat, de akkor hogyan is működik ez a világ?
Az egyébként hangulatos írás lendületét fékezi néhány nyelvi nehézkesség: pl.: "...gyors, szinte szaladó léptekkel továbbindult."..."...vízen ragyogva játszik a napfény...", "...rekedtes szavait..."...( talán rekedtes hangját ) "Eliza bölcs tekintete megértést tükröz."...stb.
;-):-(
Ida
Admin
2012.12.26 08:37
1326 vélemény
Hangulatos novella. Világvége, ami hosszú távon pozitív eredménnyel jár.

Szerintem kicsit lassú a tempó és álmosító a környezet idilli nyugalma, de ne szóljak egy szót se, mert ez illik a felépített világ hangualtához.

Előző oldal