George R.R.Martin: Sárkányok tánca - vélemények

Ugrás a műre


Basil77
Felhasználó
2014.01.22 07:50
31 vélemény
Kétségkívül :-) Ráadásul minden cliffhanger ellenére is, ha az első kötet után befejeződik a sorozat vagy a harmadik után, akkor is valami viszonylag kerek egészhez fogunk jutni. de legkésőbb a negyedik óta a történet egyre csak szélesedik: egyre több az egyelőre látszólag céltalanul kóborló, várakozó, valamire - de nem tudni mire - készülő szereplő vagy tisztázatlan sorsú hős. egyre több a nyitott kérdés. egy csomó mindenről egyáltalán semmit nem lehet tudni... teljesen hihetőnek érzem, hogy a hatodik sem old meg semmit (és hát ezt már eleve nem is ígéri) és azt is el tudom képzelni, hogy a hetedik sem lesz lezárás.
Ida
Admin
2014.01.21 20:43
1326 vélemény
Terjedelmét tekintve már az első kötet is hosszabb egy "átlagos" trilógiánál.:-)
Basil77
Felhasználó
2014.01.21 12:03
31 vélemény
én személy szerint attól félek, hogy nem 7 kötetes lesz végül a könyvsorozat és ezért nem készül el soha. elvileg trilógiának tervezte ugyanis :-)
Kapitány
Fejlesztõ
2012.09.02 20:21
255 vélemény
Én is remélem, hogy még jó pár évig köztünk lesz a mester :-) Nem mai gyerek már, 1948-as születésű:

Legion
Felhasználó
2012.09.02 17:52
6 vélemény
Ida! Ez nekem még meg sem fordult a fejemben... most hogy mondod, azért Martin nem éppen a húszas éveiben jár... juj ne. De már csak elméletileg 2 könyv van hátra és remélhetőleg a sorozat miatt belehúz a dologba, igazán kár lenne érte. Személyes kedvencemnek Tyrionnak mindenféleképpen révbe kell érnie, mert sírva fakadok ha nem :-P
Ida
Admin
2012.09.02 15:09
1326 vélemény
Én még nem kezdtem hozzá, de már az első két kötet itt porosodik az asztalomon. A több mint 5000 oldalas terjedelem egy kicsit elrettentő, de a filmsorozat nekem is tetszett, úgyhogy hamarosan a könyvekre is fogok időt szakítani.

Legion, nagyon remélem, hogy a szereplők utazása nem a szerző halálával fog végződni, mint pl. Patric O'Brian hőseinek esetében.:-)
Legion
Felhasználó
2012.09.02 12:54
6 vélemény
Jó kis kedvcsináló, ha nem olvastam volna már, azonnal neki akarnám vetni magam :D Nagyon sokat kellett várni az ötödik kötetre, de megérte. Ugyan nekem a kedvencem a "Kardok Vihara" rész, ami nagyon mozgalmas, mégis megbírtam békélni ezzel a (mások által) lassítottnak mondott tempóval, amit a negyedik és ötödik könyvben nyújt. Olyan szinten arabjává váltam a karaktereknek, hogy el sem tudom képzelni, hogy ne tudjam meg hogyan ér véget az utazásuk.

Előző oldal