Bársony föld alatt az ajándék - vélemények

Ugrás a műre


Ida
Admin
2012.08.18 00:28
1326 vélemény
Nekem pedig azonnal a postával kapcsolatos negatív élményeim jutottak eszembe.:lol:

Arra számítottam, hogy az elsőbbségi felirat ellenére kicsit elkavarják a csomagot, egy időre bent felejtik a raktárban...stb., és a csaj már csak egy hullát fog találni a dobozban, ha egyáltalán neki kézbesítik ki.:-)
Tracker
Felhasználó
2012.08.17 18:57
37 vélemény
Örülök, hogy tetszett! :-)

Én arra számítottam, hogy folytatódik a történet, akár Billel, akár nélküle, de ez a groteszk befejezés elég komoly volt.

Nem tudom, mikor járt volna rosszabbul...
Placebo
Felhasználó
2012.08.17 07:36
45 vélemény
Jó ez a törénet!
Magam részéről azt hittem, hogy a lányok végül egy baltával esnek a csomagnak. :-)
Mondjuk a nyitás körüli bonyodalmak során az is az eszembe jutott, hogy a srác marad a dobozban, és beállít Bill, aki a dobozon alaposan elrendezi az imádott nőt. Gyakorlatilag a hősünk hátán...
Tracker
Felhasználó
2012.08.16 07:33
37 vélemény
Köszönöm! :D

Legközelebb erre kénytelen leszek figyelni, mert lusta voltam kijavítani azokat az idézőjeleket.

Nekem is tetszett :-)
Ida
Admin
2012.08.16 00:40
1326 vélemény
Tényleg jó történet, és érdemes volt lefordítani.:-)

Másrészt ha angol szöveget fordítasz, akkor nagyon oda kell figyelned a párbeszédeknél. Tudom, hogy az angolok a kimondott részeket idézőjelek közé rakják, de a magyar nyelvben ezt gondolatjelekkel jelöljük, és külön sorba írjuk.:-)

Előző oldal