Végső búcsú - vélemények

Ugrás a műre


Josette
Felhasználó
2012.08.08 07:30
12 vélemény
Kezdek napról-napra erősebbé válni. Azáltal, hogy kiírom magamból a "bánatom", könnyebb lesz szinte minden.

Sajnos rá kellett jönnöm, hogy szinte senkire sem lehet igazán számítani, mert "szívtelen, rosszak és kapzsik az emberek", nem beszélve az "énközpontúságukkal", melybe legtöbbször más nem fér bele. Legalábbis az én környezetemben, még azokra a személyekre sem lehet feltétlen számítani, akik "örök jóbarátok". Próbálom elfogadni, csak bánt a tudat, hogy ez fordított esetben soha nem így volt, ezáltal nem tudom, hogy mivel érdemeltem ki ezt, és (sajnos) mindig a legjobbat feltételezem mindenkiről, így szinte kivétel nélkül csúnyán "padlót fogok", amikor egy-egy újabb efféle történés ér. Az egyetlen, ami még igazán bánt, hogy amikor sírásból, remegésből és szinte öntudatlan állapotból álltak mindennapjaim, akkor kerültek el a legtöbben. Elfogadom én Őket, úgy, ahogy vannak, csupán néha "besokallok" a sok negatívumtól és "nem várt fordulattól".

A halált pedig nem negatívumként élem meg (persze nem is pozitívumként), legalábbis nem úgy, ahogy nagyon sokan teszik azt. Az élet szerves részeként gondolok rá, mely elkerülhetetlen, és akár megváltást is hozthat. Talán, így könnyebb feldolgoznom a feldolgozhatatlant.

Köszönöm szépen, igazán kedves Tőled! :-)
Ida
Admin
2012.08.07 23:30
1326 vélemény
Mostanában igencsak foglalkoztat a halál gondolata. Azért, remélem, nem vagy túlságosan elkeseredve.

Az emberektől pedig nem szabad túl sokat várni, különben csalódni fogsz bennük. Sajnos a különböző jellemhibák kapcsolat áruként jelen vannak mindenkinél, és így kell elfogadni a környezetünkben lévőket.:-)

Előző oldal