Mass Effect 3 sirámok – az ómega - vélemények

Ugrás a műre


Ida
Admin
2012.03.21 19:47
1326 vélemény
Ez valóban bosszantó. Ennyi erőfeszítés után elég idegesítő, hogy minden hiábavaló volt.

Pl. a Citadellán Shepard segít egy csomó szereplőnek megoldani a gondokat, bejárja a fél világot eltűnt kacatokért, gondoskodik az egészségügyi ellátás problémáiról, megmenti a tanácsot...stb. Éppen csak a fára mászott kiscicáknak nem segít lejönni, de mindez lényegtelen, mert ott is meghal mindenki.

Shepard ennyi erővel akár az erdőbe is kiülhetett volna meditálni.:-?
Kapitány
Fejlesztõ
2012.03.18 22:55
255 vélemény
A ME3 végkifejletével kapcsolatban valami olyasmi érzésem volt, mintha mondjuk a Gyűrűk Ura végén a következő történt volna:

Frodó megérkezik a vulkánhoz. Ekkor megjelenik Szauron (mert épp nincs jobb dolga), és közli Frodóval:

- Látom, te ügyes hobbit vagy, mert ugye idáig még egy hobbit sem jutott el. Ezért ajánlok neked három lehetőséget:

1. Átveheted az egész kóceráj vezetését, én úgyis unom már ezeket a buta orkokat. Igaz, ekkor élőholttá változol.

2. Itt egy detonátor, ha megnyomod, felrobban egész Mordor, veled együtt. Egy probléma van vele, mégpedig az, hogy viszi magával egész Középföldét.

3. Hozzunk létre közösen hobbit-ork meg elf-troll hibrideket, és az mindenkinek jó lesz, meg kitör a világbéke.

- No, mit választasz? - kérdi Szauron.

Ekkor Frodó, a teljes trilógia-beli pályafutásától, tetteitől és döntéseitől függetlenül kiválasztaná valamelyik idióta lehetőséget.

Nos, ilyen érzésem volt a ME3 befejezésekor.

Előző oldal