Hófehér holló - vélemények

Ugrás a műre


Norton
Felhasználó
2011.10.03 18:27
666 vélemény
Ha boldog vagy, akkor rosszat talán nem jelenthet.:-)
Csillangó
Felhasználó
2011.10.03 18:20
99 vélemény
Kedves Norton!

A hangulata a havas álmaimnak általában rejtélyes és nagyon boldog vagyok olyankor!
Szerintem vannak álmok, amik egyszerűen csak egy érzést, vágyat jelenítenek meg, nem egy elvont szimbólumot. Kedves emlékek fűznek a télhez, lehet, csak egyszerűen vágyom rá.
Csillangó
Felhasználó
2011.10.03 18:17
99 vélemény
Hát én sajnos(?) nyáron születtem, de télen érzek legtöbb késztetést az alkotásra!:-)
Norton
Felhasználó
2011.10.03 18:17
666 vélemény
Kedves Csillangó!
A visszatérő álmok általában komolyabb jelentőséggel bírnak. Ha egyszer sikerül felidézned az álom hangulatát, akkor talán közelebb kerülsz a jelentéséhez is. A hó egyébként a szépségével eltakar, befed dolgokat, de én semmiképp nem akarok találgatni, mert ez a te álmod. :-)
bel corma
Felhasználó
2011.10.03 18:09
880 vélemény
Nos, az ősz biztosan kedvez a borongós verseknek, és (állítólag) a születési hónapunkban vagyunk a legkreatívabbak! (ajjaj, közeledik):-)
Csillangó
Felhasználó
2011.10.03 17:49
99 vélemény

Kedves Bel corma!
Remélem is, hogy sikerül fejlődnöm versírás terén, és örülök, ha úgy látod: átjöttek az érzéseim.
Kedves Norton!
Örülök, hogy tetszett, annak meg főképp, hogy a legjobban.:-)
A vége, amiben a mondanivaló található, valóban reménytelenségről szól, de igencsak jellemző rám!
A végének van mondanivalója,(amit ébren írtam) de az elejével konkrétan álmodtam, képeket is, sorokat is-ami a képeket illeti, mostanában folyton arról álmodok, hogy havazik... Lehet, hogy kihűlt érzéseket takar?
Bár én magamat ismerve simán betudnám a tél/hóimádatomnak!:-D
A hidegtől megnő az érzékenységem, fogékonyságom, nem tudom, ti hogy vagytok vele.:-)
Norton
Felhasználó
2011.10.03 17:35
666 vélemény
Nem tudom miért, de eddig ez a versed tetszett a legjobban. Bár kicsit olyan, mintha egyfajta reménytelenséget éreznék rajta. Ha álmodban jöttek a sorok, próbáld megfejteni a szimbólumokat, hátha rájössz valamire. :-)
bel corma
Felhasználó
2011.10.03 17:20
880 vélemény
Szép, letisztult a versed. Szerintem így még jobban átjönnek az érzéseid! ;-):-)
Csillangó
Felhasználó
2011.10.03 16:28
99 vélemény
A vers érdekessége, hogy az első három versszak álmomban született:-)
Az még érdekesebb, hogy azok lettek a szabályosabbak, a többi egy kicsit kuszára sikeredett...
De remélem, tetszeni fog néktek.:-D

Előző oldal