Fórum - Kaland II.

[Előző] [1] [2] [3] [Következő]
Xenothep
Felhasználó
2020.05.31 00:19
243 hozzászólás
"Igyekeznem kell, nehogy az a szemétláda Red megint megelőzzön, és lefölözze a jutalmat!" - gondolta. Bár Black volt az egyik legjobb, Red komoly konkurenciát jelentett. Black úgy gondolta, lehet egy belső embere a rendőrségen, akitől az információkat szerzi.
Kapitány
Fejlesztõ
2020.05.30 22:59
560 hozzászólás
Igaz, ez nem jelentett újdonságot, hiszen Black általában pénzszűkében volt. Nem könnyű az élet, ha az ember gyakorló alkoholista.
Norton
Felhasználó
2020.05.30 21:15
146 hozzászólás
Utálta az ilyen műsorokat, meg úgy általában a tévét is unta már, ezért a gondolatait a legújabb feladatára irányította inkább. Egy szökésben lévő bűnözőt kellett elkapnia, aki hentes volt, és egy szórakozott pillanatában feldarabolta a feleségét. A rendőrség vérdíjat tűzött ki az illető fejére, Black pedig éppen pénzszűkében volt.
Carun
Felhasználó
2020.05.30 18:32
34 hozzászólás
Black nem szeretett ezekre a dolgokra gondolni, mert ilyenkor gyengének és elesettnek érezte magát. Ez nem illett egy fejvadászhoz. Zavarta a vakító napfény, úgyhogy felült a kanapén és bekapcsolta a tv-t. Már megint annak a gagyi tehetségkutató műsornak az ismétlését adták: most épp egy ogre játszott a köcsögdudáján.
Norton
Felhasználó
2020.05.30 11:31
146 hozzászólás
A Zsákos Ember kapta el, úgy öt éves korában, mert rosszalkodott. A félelmetes alak előbb egy láncfűrésszel ijesztgette, majd egy tőrrel vágta meg. Black, amikor felébredt az ágyában, azt hitte, csak álmodta az egészet, ám a tükörbe nézve meglepetten tapasztalta, hogy tényleg van egy vágás az arcán. Bár az eset után gyermek pszichológusok dolgoztak rajta, azóta se tudta, hogy pontosan mi történhetett vele…

SzaGe
Felhasználó
2020.05.30 10:34
53 hozzászólás
Black lassan magához tért. Szemét próbálta kinyitni, de a vakító napfény iszonyatosan zavarta. Vett egy mély lélegzetet, és az fejéhez nyúlt. Ujjbegyével végigtapintotta hosszúkás sebhelyét az arcán. Egy gyerekkori rossz emlék bélyegét viselte a bal szeme alatt.
Ida
Admin
2020.05.30 01:07
918 hozzászólás
Kinek van kedve megírni az első 2-3 sort?:-D
[Előző] [1] [2] [3] [Következő]