Fórum - Találkozók

[Előző] [1] [Következő]
Jimmy Cartwright
Admin
2011.11.25 15:36
496 hozzászólás
Tetszenek ezek az alulról jövő kezdeményezések. :-)
Kapitány
Fejlesztõ
2011.11.25 13:07
560 hozzászólás
Jó ötlet, majd vasárnap beszélünk róla Jimmyvel.
TharBael
Felhasználó
2011.11.25 13:05
79 hozzászólás
Eszembe ötlött, milyen jó ötlet lenne az év végének közeledtével "évösszegző" találkozást szervezni. Önző módon természetesen rögtön Szeged-Szentes környékére helyeztem el az eseményt, de egyelőre csak az ötlet ami kibukkant a fejemből,s megvalósítani sajnos egyedül kevés vagyon kicsiny személyemként. Tehát ha van rá érdeklődés, nem pláne mondjuk a "nagyobbak", kik régebb óta alkotjátok a Lidércfény gárdáját támogatjátok-é az ötletet, úgy esetleg körbeszállingóznék a városban megfelelő helyet keresni (Szeged). Ha pedig valaki jobb helyszínnel szolgálna ennek a dolognak, úgy persze abba is igyekeznék megfelelően besegíteni összehozni. Felmerül persze a kérdés, hogy ha senki nem igazán tudja mi és hogyan lesz akkoriban -konkrét dátumra jómagam sem gondoltam- , úgy természetesen elcsitulok. :-)
angyalka146
Felhasználó
2011.10.25 06:52
286 hozzászólás
Köszönöm szépen a biztatást és remélem, ha már egy megyebeli dolgot össze lehet hozni, akkor egy országos találkozó is zökkenőmentesebb lesz. Mondanom sem kell, tervezem, hogy a következő szentesi találkozóra elmegyek. :-)

Addig is hajrá Lidércfény és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében élő alkotók, olvasók (meg akit érdekel :-) ) bátran jelentkezzetek! :-) Tali? :-)
Jimmy Cartwright
Admin
2011.10.24 18:31
496 hozzászólás
Nem újkeletű ötlet ez - mint ahogyan azt Kapitány finoman jelezte -, és jómagam őszinte örömmel fogadom az effajta kezdeményezéseket.
Szóval hajrá, tessék jelentkezni (szerintem akár olvasók is), elmondani, kinek melyik megyében van igénye találkozóra, aztán már csak helyet és időpontot kell egyeztetni! :-)
Biztos vagyok benne, hogy egy csongrád-megyei találkozó esetében a HQ is tud egy "kicsit" segíteni.
Ha pedig valahol összejön, és még jól is sikerül (mert hát mondjuk miért ne sikerülne jól?), akkor arról mindenképpen kérünk fényképes beszámolót, aztán nyomjuk bele a soron következő AKF-be!

Azt meg már le sem írom, hogy hirtelen mennyi mindenféle ötlet cikázott át az agyamon ezzel kapcsolatban, mert megint le leszek szúrva, hogy "merek nagyokat álmodni"... :D:D:D
TharBael
Felhasználó
2011.10.24 16:38
79 hozzászólás
Hát Én a legközelebbi Szentesi\Szegedi -ha esetleg áttevődne ide - találkozóra biztosan szeretnék eljutni!
Kapitány
Fejlesztõ
2011.10.24 12:25
560 hozzászólás
Mi már csináltunk pár találkozót Szentesen, de csak kevés nem szentesi alkotó jött el. A régi oldalon az Események pontban találod meg a beszámolókat.

Ettől függetlenül persze jó lenne egy találkozó :-D Lehet, hogy év végén lesz Pesten Fantasztikus nap, ott esetleg találkozhatnánk.
angyalka146
Felhasználó
2011.10.24 10:51
286 hozzászólás
Sziasztok!

Arra gondoltam, persze, ha van rá igény, hogy élőben is találkozhatnánk. Nem tudom, ki hogy van vele, de engem pl.: érdekelne az ember és arc, aki a felhasználónevek és hozzászólások mögött van. :-)

Egy országos talit nehéz összehozni (bár nem lehetetlen és tudom, vannak :-)), de most elsősorban megyebelimekhez szólok. Szóval szabolcsi Lidércfényeseknek és persze, akit érdekel :-) : lenne kedvetek találkozni Nyíregyházán?
[Előző] [1] [Következő]