Fórum - VI. Lidércfény pályázat

[Előző] [1] [2] [Következő]
Craz
Felhasználó
2011.12.17 00:03
286 hozzászólás
Vagyis 1...
Banderas
Felhasználó
2011.12.16 10:59
50 hozzászólás
Nem biztos ám, szerintem én simán versenyre kelhetek veled.. :-?
Xenothep
Felhasználó
2011.12.16 00:36
243 hozzászólás
Sajnálom, erről (is megint) lecsúsztam. Pedig serényen dolgoztam egy íráson, de valahogy mindig közbejön valami. Viszont szerintem elmondhatom magamról, hogy én vagyok az ember, aki eddig a legtöbb pályázatot kihagyta.
Craz
Felhasználó
2011.12.16 00:02
286 hozzászólás
Azaz 2
Craz
Felhasználó
2011.12.15 23:54
286 hozzászólás
Akkor 3
Ida
Admin
2011.11.20 00:42
918 hozzászólás
Az én pályázatos mappámban 34 levél van, de néhány több novellát is tartalmaz.:-)
Jimmy Cartwright
Admin
2011.11.16 14:58
496 hozzászólás
Én egy híjján harmincra emlékszem, de lehet, Kapitány még rátromfol. :-)
Craz
Felhasználó
2011.11.16 14:45
286 hozzászólás
Eláruljátok, hány darab novella érkezett?
Mab Tee
Felhasználó
2011.11.16 08:56
189 hozzászólás
Az nem jó ötlet, mert akkor a pályázatok zöme az utolsó napon este 10 óra után fog érkezni. :D
Kapitány
Fejlesztõ
2011.11.16 07:05
560 hozzászólás
Legközelebb egy három napos pályázatot fogunk kiírni, a művek zöme ugyanis általában a pályázati időtartam utolsó két napján érkezik :-D
Jimmy Cartwright
Admin
2011.11.16 00:07
496 hozzászólás
Ééééssss..... (dobpergééééééssss....) VÉGE! Innentől mi jövünk! Reszkessetek sámánok! Iszkoljatok barlangi medvék! Hol a söröm...? :-D:-D:-D
Mab Tee
Felhasználó
2011.11.15 19:59
189 hozzászólás
Kedves Kapitány! Köszönöm szépen a visszaigazolást. :-)
Kapitány
Fejlesztõ
2011.11.15 19:53
560 hozzászólás
Szerencsére nincs gubanc a rendszerben :-) A visszaigazolást tényleg én küldöm el kézzel, miután megnéztem a levelet, és sikerült megnyitni a csatolmányt is. Napközben viszont dolgozok, így csak estefelé van időm átnézni a beérkezett leveleket.

Egyébként gyűlnek szépen a pályaművek, ma is érkezett egy pár darab :-)
edwardp
Felhasználó
2011.11.15 19:31
2 hozzászólás
Ja, értem. Én meg már azt hittem, hogy valami gubanc van az e-mail küldéssel:-D
Jimmy Cartwright
Admin
2011.11.15 19:25
496 hozzászólás
:D:D:D
Asszem az valójában úgy működik (mármint a visszaigazoló e-mail), hogy amikor Kapitány letölti a pályázatre küldött e-maileket, szépen kézzel küld egy válaszlevelet, hogy a VI. Lidércfény pályázatra küldött alkotást megkaptuk, köszönjük, satöbbi, satöbbi.
:D:D:D
edwardp
Felhasználó
2011.11.15 18:38
2 hozzászólás
A visszaigazoló e-mailt kb hány perc múlva kéne megkapnom? Fél órája küldtem el.
Kapitány
Fejlesztõ
2011.09.19 19:51
560 hozzászólás
Természetesen lehet.
Cyrus Livingstone
Felhasználó
2011.09.19 15:02
97 hozzászólás
Lehet küldeni társszerzővel készített novellát?
Kapitány
Fejlesztõ
2011.09.16 22:16
560 hozzászólás
Gyűlnek a nevezések :-)
Kapitány
Fejlesztõ
2011.09.14 20:49
560 hozzászólás
Ma is jött egy :-)
Kapitány
Fejlesztõ
2011.09.06 19:26
560 hozzászólás
Már érkezett is egy nevezés :-)
Kapitány
Fejlesztõ
2011.09.03 09:36
560 hozzászólás
Úgy bizony :-D
Mab Tee
Felhasználó
2011.09.02 22:27
189 hozzászólás
Hohóó, nocsak, nocsak! Micsoda pályázatocskát leltem erre! :D
Pedig azt hittem, idén már nem lesz pályázat. Aztán mégiscsak fellobbant az a lidércfény az éjszakában. :D:D:D:D:D:D
Kapitány
Fejlesztõ
2011.08.21 20:36
560 hozzászólás
A pályázat hivatalos oldala az alábbi lesz majd előbb vagy utóbb:

http://palyazat.lidercfeny.hu/
Kapitány
Fejlesztõ
2011.08.21 20:18
560 hozzászólás
VI. Lidércfény Pályázat

avagy

Barlangi medvék, sámánok és hideg sör


Műfaj: Fantasy
Kategória 1: komoly próza
Kategória 2: humoros próza
Kiíró: Lidércfény Online Kulturális Magazin
A pályázat címe: „Barlangi medvék, sámánok és hideg sör”
Pályázhatnak: Magyarországon és határainkon túl élő magyar nyelven alkotó amatőr írók, kizárólag saját maguk által írt, még meg nem jelent, magyar nyelvű novellákkal.

A kiírás aktuális verziója letölthető itt:

http://palyazat.lidercfeny.hu/palyazat_6/Lidercfeny_palyazat_kiiras_6.pdf

Beküldési határidő: 2011. november 15., éjfél

A pályázat témája és célja:

Képzeljük el, milyen lehetett egy történelem előtti időkben élő ember élete! Nap mint nap a puszta létért kellett küzdenie, miközben folyton ismeretlen veszélyek lestek rá zord világának minden zugából. Lakáshelyzete nem volt épp rózsás, folyamatos vitái voltak a szomszédsággal, például akkor, ha egy mogorva medve vagy egy Neander-völgyi ember is ugyanazt a lakályos barlangot nézte ki magának. A sötét hatalmakkal lepaktált sámánok törtek hordája életére, és neki, mint a csapat brutális erejű harcosának kellett társait megvédelmeznie. Eközben a háttérben meghúzódva távoli bolygókról érkezett idegenek manipulálták emberünk genetikai kódját két piramis megépítése között, hogy egy kicsit besegítsenek az evolúciónak. És az is lehet, hogy már az egymás fejét lecsapni vágyó halhatatlanok is közöttük jártak. Talán csak az este hozott a történelem előtti embernek némi nyugalmat, amikor társaival körbeülték a tábortüzet, a sebes vizű patakban behűtött sört iszogatták – mint tudjuk, a sörgyártás egyidős az emberiséggel –, és közben hősi vagy éppen hátborzongató történeteket meséltek egymásnak.

A pályázatra olyan, a terjedelmi kiírásnak megfelelő humoros vagy komoly fantasy novellákat várunk, amelyekben az író egy vagy több ősember szemszögéből írja le történetet. Célunk, hogy megismerjük az ősi emberek világát, és hogy milyen hétköznapi vagy misztikus veszélyekkel kellett szembenézniük életük során.

Az előző Lidércfény pályázatokból okulva arra szeretnénk kérni a tisztelt pályázókat, hogy a beküldött írások lehetőleg az – akár elképzelt – őskorban játszódjanak és szerepeljen bennük legalább egy darab ősember, ellenkező esetben a nevezést sajnos még akkor sem tudjuk elfogadni, ha minden más szempontból kiváló írásról van szó.

A beküldés feltételei:

- A beküldött írásokat kizárólag elektronikus formában a palyazat@lidercfeny.hu e-mail címre kell eljuttatni a megadott határidőig, Word dokumentum (.doc vagy .rtf) vagy OpenOffice (.odt) formátumban. Minden beküldött alkotásra igazoló e-mailt küldünk, így ha nem kapod meg a visszaigazolást rövid időn belül, kérlek, jelezd a problémát a Lidércfény oldalon.

- A pályaműben az első oldalon szerepeljen az alkotó írói álneve, valódi neve, postacíme és e-mail elérhetősége, valamint a pályamű kategóriája. A második oldalon szerepeljen a novella címe, és itt kezdődjön a szövege.

- A Wordben vagy Open Officeban küldött novellát lehetőség szerint elejétől a végéig Times New Roman CE, 12 pontos, fekete színű betűtípussal kérjük elkészíteni. A szövegben előforduló, kiemelendő szövegrészek dőlt vagy vastagított betűvel írhatók. A cím kiemelhető vastagítással és 16 pontos, fekete színű betűvel. A dokumentum margója lehetőleg mindenhol 2,5 cm, a sortávolság pedig másfeles legyen.

- Egy novella terjedelme maximum 18.000 karakter lehet (szóközökkel), amely a fenti beállításokkal nagyjából 6-7 A/4-es oldalt tesz ki (+ az első oldal az adatokkal). Ez a Lidércfény AKF-ben történő leközölhetőség miatt fontos.

- Az e-mail tárgy (subject) mezőjében a „Nevezés a VI. Lidércfény Pályázatra” szövegnek kell szerepelnie. (Csak így tudjuk garantálni, hogy a megfelelő helyre kerül az e-mailek között. Köszönjük a megértést!)

- Egy személy több novellával is nevezhet.

- A novellák beküldésének végső határideje 2011. november 15., éjfél.

Nevezési díj: a pályázaton való részvétel ingyenes

Díjazás:

- Mindkét kategória első három helyezett novellája megjelenik a 2011. decemberi Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóiratban.

- Mindkét kategória első három helyezett alkotója kap 1-1, a Lidércfény logójával, a pályázat feltüntetésével, a helyezésükkel és írói álnevükkel ellátott gravírozott fapajzsot; 1-1 hasonlóan elkészített a zsűritagok által aláírt oklevelet, valamint 2-2 példányt a folyóirat 2011. decemberi számából.

- A helyezettek további díjazása a szponzorok felajánlásaitól függ.

Egyéb tudnivalók:

- A Lidércfény szerkesztősége a lenti nyilatkozatok alapján fenntartja a jogot a beküldött írások térítésmentes megjelentetésére a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóiratban nyomtatott és PDF formában, a Lidércfény Online Kulturális Magazinban (http://v2.lidercfeny.hu/).

- A műveket a Lidércfény szerkesztősége, illetve felkért külsős személyek bírálják el.

- Az eredményhirdetés végső határideje: 2011. december 15. A nyerteseket e-mail címeiken értesítjük. Az eredmények megjelennek a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2011. decemberi számában (nyomtatott és PDF formában), a Lidércfény Online Kulturális Magazinban, és a Fantasy Portalon (http://v2.lidercfeny.hu/), (http://www.fantasyportal.hu).

Nyilatkozat a szerző részéről:

Az alkotó kijelenti, hogy a pályázatra megküldött kézirat kizárólagos szerzője, az saját szellemi terméke, és egyéni, eredeti jellegű. Az alkotó hozzájárul, hogy amennyiben alkotása helyezést ér el, az a 2011. decemberi Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóiratban térítésmentesen leközlésre kerül, megjelenik a Lidércfény Online Kulturális Magazinban (http://v2.lidercfeny.hu/). Az alkotó hozzájárul, hogy amennyiben alkotása nem ér el helyezést, azt a Lidércfény szerkesztősége a későbbiek során megjelentetheti a Lidércfény Online Kulturális Magazinban, illetve a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóiratban.

Nyilatkozat a kiíró részéről:

A Lidércfény szerkesztősége kijelenti, hogy a pályázatban megadott személyes adatokat harmadik félnek semmilyen okból nem adja át, azokat a vonatkozó törvények értelmében titkosan kezeli. A Lidércfény szerkesztősége kijelenti továbbá, hogy a megadott adatokra kizárólag a nyeremények postázása és az eredményről való értesítés miatt van szükség. A Lidércfény szerkesztősége elismeri, hogy minden beérkezett pályamű a nyilatkozat értelmében a szerző saját tulajdona, így arra a szerzői jogi törvények megfelelő passzusai érvényesek. A szerző a beküldött alkotását a továbbiakban bárhol és bármikor publikálhatja, a Lidércfény szerkesztősége semmilyen módon nem kívánja azt kisajátítani.
[Előző] [1] [2] [Következő]