Fórum - Lidércfény Games

Jimmy Cartwright
Admin
2011.12.14 12:19
496 hozzászólás
Micsoda szégyen!

"Kedves Ghoul!

A mai napon találkozni fog egy sugárzó tudóssal a falon. Ezért jobban teszi, ha egy csavarhúzóval kezében indul el otthonról.
Óvakodjon a mutáns biztonsági őröktől, lehet, hogy a vesztére törnek!
Munkahelyén már régóta követik a Bilderberg-csoport talpnyalói, ha nem viselkedik elég körültekintően, lehet, hogy szitává lövik Önt.
Mostanában nem érzi jól magát. Lehet, hogy utolérte a mocsárláz.

Szép napot kívánunk!"

Tudtam, hogy előbb-utóbb rámtalálnak... :-|
Mab Tee
Felhasználó
2011.12.14 12:04
189 hozzászólás
Ha jót akartok magatoknak, ne használjátok a Lidércfény Horrorszkópot!
Megzzzizzzent.....

Áááááááááá... Mickey zombi áááááááááááááááááááááááá
Jimmy Cartwright
Admin
2011.12.13 22:34
496 hozzászólás
Hörr!
...
Akarom mondani: Brumm!
...
Vagyis...
Hukk!
Kocsmáros! Még egy pint sört ide! :shock:
Kapitány
Fejlesztõ
2011.12.13 20:41
560 hozzászólás
Remélem, még éltek!!!
Xenothep
Felhasználó
2011.12.13 20:26
243 hozzászólás
Hm... Mickey-nek egyáltalán nem természetes a mosolya. És miért hörgi, hogy aaagy...?
Mickey Long
Felhasználó
2011.12.13 19:35
17 hozzászólás
:-D
bel corma
Felhasználó
2011.12.13 18:04
322 hozzászólás
Hahó! Van itt valaki? Kezdek megijedni, ez már egyáltalán nem vicces! :roll:
Mab Tee
Felhasználó
2011.12.13 16:36
189 hozzászólás
Hát Mickey barátomat továbbra sem találom.

Na, én is jósoltattam egyet a horrorszkóppal:

A mai napon találkozni fog egy halott zombival a katakombában. Ezért jobban teszi, ha egy rozsdás vascsővel kezében indul el otthonról.
Óvakodjon a kidülledt szemű könyvtárosoktól, lehet, hogy a vesztére törnek!
Munkahelyén már régóta követik a haditengerészet emberei, ha nem viselkedik elég körültekintően, lehet, hogy kalapáccsal szétverik Önt.
Mostanában nem érzi jól magát. Lehet, hogy utolérte az influenza.

Szép napot kívánunk!

Ááááááááááááááááááááááááááááá.... itt van egy simagöröngyösi zombi ááááááááááááááá...
Mab Tee
Felhasználó
2011.12.13 16:26
189 hozzászólás
Mickey, Mickey élsz még? Mickey... Miiiiiiiiiiiiiickeeeeeeeeeeeeeey! :shock:
Mickey Long
Felhasználó
2011.12.12 18:43
17 hozzászólás
Horrorszkóp

A mai napon találkozni fog egy hideg orvlövésszel az elmegyógyintézetben. Ezért jobban teszi, ha egy rakétavetővel kezében indul el otthonról.
Óvakodjon a lopakodó bolti eladóktól, lehet, hogy a vesztére törnek!
Munkahelyén már régóta követik a Nemzeti Gárda kommandósai, ha nem viselkedik elég körültekintően, lehet, hogy géppuskával szétlyuggatják Önt.
Mostanában nem érzi jól magát. Lehet, hogy utolérte a gümőkór.

Szép napot kívánunk!


:lol::lol:
Ida
Admin
2011.08.17 21:57
918 hozzászólás
Jó lenne hozzá írni/generálni egy rövid történetet, hogy valójában ki is ezek a gonoszok, akik fenyegetik az Univerzum békéjét, és milyen sötét tervek megvalósítására törekednek.:-D
Kapitány
Fejlesztõ
2011.08.11 21:10
560 hozzászólás
Ida
Admin
2011.08.10 00:37
918 hozzászólás
Ma én is kipróbáltam, és sikerült legyőznöm az ellenséget könnyű fokozaton.:-D Nagyon jó.:-D
Kapitány
Fejlesztõ
2011.08.08 10:43
560 hozzászólás
Megint csak örülök, hogy tetszett :-)
Xenothep
Felhasználó
2011.08.08 02:55
243 hozzászólás
Eeez atom jó. Igaz, mire felfogtam először, hogy most akkor mi van, addigra bedaráltak, de bosszút álltam! Egyébként szép munka. Hangulatos nagyon; régen nagyon szerettem az ilyen játékokat, pedig a grafikájuk tulajdonképpen siralmas volt ;-)
Kapitány
Fejlesztõ
2011.08.07 12:41
560 hozzászólás
Elkészült a PlanetX című űrhajós stratégiai játék, amelyet az alábbi címen lehet kipróbálni:

http://games.lidercfeny.hu/jatek.php?jatek_id=9
Kapitány
Fejlesztõ
2011.06.22 15:34
560 hozzászólás
Örülök, hogy tetszett :lol::lol::lol:
Mab Tee
Felhasználó
2011.06.22 12:48
189 hozzászólás
Kapitány! Te aztán tudod, hogyan kell engem röhögésre "kényszeríteni". Zárójelben hozzáfűztem a kis megjegyzéseimet.

Mab Tee számára setét jövőt jósolt az Orákulum:

Kedves Temetőlidérc! (Remélem, a szagom azé' nem ilyen durva.)

A mai napon találkozni fog egy halott orvlövésszel a templomban. (Ja, igen, szegényt nemrég orvul orrba lőttem.) Ezért jobban teszi, ha egy permetleves lándzsával kezében indul el otthonról. (Mondták, hogy manapság sok a kártevő, jó lesz vigyázni.)
Óvakodjon az elátkozott körzeti megbízottaktól, lehet, hogy a vesztére törnek! (Úhh, de ciki! Ez más városbéli rokonomra is vonatkozik?)
Munkahelyén már régóta követik az ejtőernyős hadosztály gólemjei, ha nem viselkedik elég körültekintően, lehet, hogy leszúrják egy kiegyenesített kaszával Önt. (Tudtam! Már régóta gyanús volt egy-két sandán rám tekintő lény. A kiegyensített kaszát egyébként hol hordják?)
Mostanában nem érzi jól magát. (Ezek után?) Lehet, hogy utolérte a szamárköhögés. (Ebben van valami, még most is nyerítek a röhögéstől.)

Szép napot kívánunk! (Meg lesz! :-D:lol:-)
Xenothep
Felhasználó
2011.06.11 12:01
243 hozzászólás
Na jellemző. Adminok csak ártalmatlan leprát, meg papagájkórt kapnak, én kapásból agyhalált.

Ráadásul leszólták a lángszórómat is a sarki boltban.
Ida
Admin
2011.06.11 09:10
918 hozzászólás
Az én jövőm is elég sötét:

Kedves Temetőlidérc!

A mai napon találkozni fog egy indián rettenettel a sírban. Ezért jobban teszi, ha egy gyalogsági ásóval kezében indul el otthonról.
Óvakodjon a névtelen körzeti orvosoktól, lehet, hogy a vesztére törnek!
Munkahelyén már régóta követik a titkosszolgálat gólemjei, ha nem viselkedik elég körültekintően, lehet, hogy szitává lövik Önt.
Mostanában nem érzi jól magát. Lehet, hogy utolérte a papagájkór.

Szép napot kívánunk!


Mindenesetre előveszem a régi gyalogsági ásómat, és nagyívben elkerülök minden névtelen körzetiorvost a mai nap folyamán. Keddig pedig a munkahelyem közelébe sem megyek.
Xenothep
Felhasználó
2011.06.10 22:28
243 hozzászólás
Eredetileg dőlten akartam bemásolni, csak hát utolért az agyhalál... :-P A varázsló után ez lesz a kedvencem, azt hiszem.
Xenothep
Felhasználó
2011.06.10 22:27
243 hozzászólás
És ehhez mit szóltok?

Kedves Szellemsárkány!

A mai napon találkozni fog egy borzalmas majommal a boncasztalon. Ezért jobban teszi, ha egy lángszóróval kezében indul el otthonról.
Óvakodjon a szörnyű kórboncnokoktól, lehet, hogy a vesztére törnek!
Munkahelyén már régóta követik a Szindikátus kommandósai, ha nem viselkedik elég körültekintően, lehet, hogy szitává lövik Önt.
Mostanában nem érzi jól magát. Lehet, hogy utolérte az agyhalál.

Szép napot kívánunk!

Kapitány
Fejlesztõ
2011.06.10 20:50
560 hozzászólás
Nekem valami ilyesmit jósolt a program:

Kedves Vérfarkas!

A mai napon találkozni fog egy rothadó rettenettel a hegyen. Ezért jobban teszi, ha egy kiegyenesített kaszával kezében indul el otthonról.
Óvakodjon a veszett autószerelőktől, lehet, hogy a vesztére törnek!
Munkahelyén már régóta követik az űrgyalogság csatlósai, ha nem viselkedik elég körültekintően, lehet, hogy leszúrják egy kiegyenesített kaszával Önt.
Mostanában nem érzi jól magát. Lehet, hogy utolérte a lepra.

Szép napot kívánunk!
Kapitány
Fejlesztõ
2011.06.10 20:49
560 hozzászólás
A mai napon a számtechklub gyűlésén elkészítettünk egy Horrorszkóp nevű programot, melyben ősi keleti módszerek felhasználásával megjósoljuk jövődet:

http://games.lidercfeny.hu/jatek.php?jatek_id=8
Jimmy Cartwright
Admin
2011.02.24 20:25
496 hozzászólás
Nem kell ehhez őstehetségnek lenni. :-) Én már nyomtam a '90-es évek elején a QBasic-os verzióját, ami Nibbles néven futott. Még elfutott monokróm (zöld, sárga Hercules) monitorokon is. Igazából a szem-kéz koordinációt fejleszti, vagy legalábbis az kell hozzá csak. ;)