juditti bemutatkozása

Név: Bódai-Soós Judit
Rang: Felhasználó
Város:Budapest
E-mail cím:juditti@uw.hu
Honlap:http://www.juditti.hu
Regisztrált:2010.08.15
Utoljára itt járt:2020.03.14

juditti eddigi alkotásainak listája kategóriánként


juditti eddig 56 művet alkotott, melyet összesen 72018 alkalommal néztek meg a látogatók. Alkotásaira összesen 97 hozzászólást kapott.
Eddig 81 alkalommal véleményezte mások műveit.
Eddig 17 alkalommal írt a fórumba.


A Bódai-Soós Judit felvett, „írói álnevem”. Én azt mondom rá, hogy az „ősnevem”. Nagyapáim vezetéknevéből alkottam. Ebből a névből éppen úgy, mint valós gyökérből a fák, táplálkoznak írásaim. Úgy érzem, hogy ennek a névnek természetes helye van a verseim, novelláim, meséim alatt. Egy szép kerek pont a mondat végén.

Szekszárdon születtem 1974-ben, és egy Tolna megyei faluban nőttem fel, a Gemenci erdő szélén, ahol a Sió belefolyik a Dunába: Bogyiszlón.
Innen Szegedre mentem, és a József Attila Tudományegyetem matematika tanár szakán szereztem diplomát. Egy évig egy szekszárdi középiskolában tanítottam, aztán Budapestre költöztem. Itt ismerkedtem meg a szociális szféra csodálatos, és egyben embert-próbáló világával. Dolgoztam anyaotthonban, gyermekjóléti szolgálatnál és családos szállón. Közben pedig családterápiát tanultam, és az önismerettel kezdtem egyre komolyabban foglalkozni.
Az élet (avagy nyughatatlan lelkem) azonban úgy hozta, hogy pedagógus-énem ismét előtérbe került, és néhány éve magántanítványokkal foglalkozom, az írás mellett. (www.matekoktatas.hu)

Az írás az életem gerince, váza, a legnagyobb támaszom, hiszen örömét szinte a beszéddel, járással együtt ismertem meg, s mindeddig soha nem hagyott cserben. Már óvodás koromban megszülettek első rigmusaim, aztán végigverseltem az általános iskolát. Középiskolás koromban kísérleteztem első novelláimmal, majd később a mesékkel. Első regényemet pedig felnőtt fejjel írtam.
A nyilvánosság elé mégis csupán néhány éve léptem, előtte csak a magam szórakoztatására írtam.
2007. óta néhány online irodalmi portálon publikálok rendszeresen, illetve a saját weboldalamon (www.juditti.hu) jelennek meg a munkáim.
Több irodalmi pályázatra is neveztem egy-egy művemmel, és sok helyen igen eredményesen szerepeltem.
Részben a pályázatoknak köszönhetően számos versem, novellám, mesém jelent már meg különböző folyóiratokban, válogatás kötetekben, és 2009 végén első önálló könyvem (egy Bogyiszlón játszódó ifjúsági regény) is kiadásra került a Cégér Kiadó gondozásában, Visszafelé szaladó fák címmel.

Előző oldal