gyöngyvér bemutatkozása

Név: Márk Éva
Rang: Felhasználó
Város:-
E-mail cím:trapiti3@citromail.hu
Honlap:-
Regisztrált:2010.08.21
Utoljára itt járt:2010.08.25

gyöngyvér eddigi alkotásainak listája kategóriánként


gyöngyvér eddig 4 művet alkotott, melyet összesen 5135 alkalommal néztek meg a látogatók. Alkotásaira összesen 6 hozzászólást kapott.
Eddig 5 alkalommal véleményezte mások műveit.
Eddig 1 alkalommal írt a fórumba.


Néha azt hiszem csak álmodok. Hogy ez az élet megannyi szép, gyönyörű, fájdalmas, égető, könnyfakasztó, nevettető élményével együtt csak álom. Hogy egyszer felébredek máshol egy más időben és ebből csak annyira fogok emlékezni, hogy szép volt meg szomorú de vége van. Hogy a vágyaim, az álmaim, az elképzeléseim a tetteim mind mind csak kósza jelentek voltak. Hogy azok az emberek akikkel találkozom talán nem is találkoztak velem. Talán csak én képzeltem őket vagy ők engem. Nem lehet tudni. De mégis jól érzem magam itt. Ebben a kusza, zűrzavaros, nehéz, szomorú-vidám életben ami távolról sem higgadt, egyáltalán nem összeszedett de az enyém. én alakítom. És nem az a célom, hogy foggal-körömmel ragaszkodjam ahhoz ami egyszer úgyis elmúlik. Hanem az, hogy amíg itt lent vagyok megpróbálok jó lenni, nevetni, vigasztalni, kitartani, hitet-reményt hinteni és megvédeni azt ami fontos. Nem akarok hatalmas tettek végrehajtani csupáncsak annyit, hogy amikor végleg felébredek az itt maradtak örömmel emlegessék a nevemet.

De ez még messze van. Addig is megpróbálom azt tenni amit eddig is: Élni.

Előző oldal