Klark bemutatkozása

Név: Seres László
Rang: Felhasználó
Város:Debrecen
E-mail cím:seres.laszlo80@gmail.com
Honlap:-
Regisztrált:2018.05.06
Utoljára itt járt:2020.03.22

Klark eddigi alkotásainak listája kategóriánként


Klark eddig 2 művet alkotott, melyet összesen 1289 alkalommal néztek meg a látogatók. Alkotásaira összesen 3 hozzászólást kapott.
Eddig 1 alkalommal véleményezte mások műveit.


Seres László Klark írói néven alkotok. Végzettségemet tekintve történelem tanár, foglalkozásomat tekintve történész vagyok, életem harmincnyolcadik évét taposom. Gyerekkorom óta írok. Többször pályáztam az Avana Egyesületnél, néhány novellám meg is jelent a honlapon (A gyűlölet napja, Az üstökös, Mennyből az angyal). Két önismereti könyvet jelentettem meg magánkiadásban (A babgulyás bölcselete, Fél lábbal a semmiben).
Gyerekkorom óta szeretem a fantasy-t. Első találkozásom a Sárkánydárda Krónikákkal, a Conan-novellákkal és természetesen a M.A.G.U.S. regényekkel volt. Mostani nagy kedvencem Lukjanyenko Őrség-világa. A sci-fi kevéssé vonz, de vannak itt is kedvencek (Heinlein: Starship Troopers, Asimov Alapítvány-sorozata, A vének háborúja). Foglalkozásomból adódóan sok történelmi művet is olvasok, ami jó, mert a történelem munka és hobbi egyszerre.
A műveimben nem csak történetet írok, szeretek elfilozofálni is az élet dolgairól. Jelenleg egy sci-fi regényt írok, valamint a magyar népi hitvilágot szeretném novellákban feldolgozni.

Előző oldal