B.J. Schmudla bemutatkozása

Név: Schmudla Balázs
Rang: Felhasználó
Város:Schrozberg
E-mail cím:schmudla.balazs@gmail.com
Honlap:http://bjschmudla.blogspot.de/
Regisztrált:2016.05.22
Utoljára itt járt:2017.02.12

B.J. Schmudla eddigi alkotásainak listája kategóriánként


B.J. Schmudla eddig 5 művet alkotott, melyet összesen 4989 alkalommal néztek meg a látogatók. Alkotásaira összesen 9 hozzászólást kapott.
Eddig 13 alkalommal véleményezte mások műveit.
Eddig 11 alkalommal írt a fórumba.


Sosem voltam jó bemutatkozó, így most sem tudom, hogy hol és miként kezdjem. Talán az lenne a legcélravezetőbb, ha nem úgy kezdődne ez a kínos kör, mint a Copperfield Dávid: Megszülettem, felcseperedtem. - Ilyen terjedelemben meg is felel.
Az izgalmas része a dolognak mindig is az volt, mikor kifejtem, hogy én tulajdonképpen a '80-as évek pop- és szubkult robbanásának elcseszett mellékterméke vagyok, akinek már gyermekkorában elragadták a lelkét a fantázia birodalmának démonai. E. Howard, Tolkien, Vonnegut, Lieber, K. Dick és az apokalipszis többi lovasa száguldozott fel- s alá a képzeletemben - hogy S. Thompsonról ne is beszéljek.
(Hmm, úgy tűnik, hogy fetisiszta módon vonzódom a halott, nagybetű-pont-vezetéknév jelzetű pacákokhoz.)
Vajon mi sülhet ki, ha mindezeket összekeverjük a képregényekkel, videojátékokkal, animékkel és hasonló agyrémekkel? Jó kérdés, még én sem tudom.
Talán ez a tévút vitt rá arra, hogy már tacskó koromban elkezdjek szerepjátékokkal játszani, ami a mai napig tart. De volt itt még mindenféle: (fél)profi újságírás, műkritika, rendezvényszervezés és biztonsági szolgálat is.
Jelenleg viszont Németországban élek a párommal és a kutyánkkal, ahol terápiás jelleggel ismét írni kezdtem. Picit frusztrál, hogy kezdem elfelejteni az írott magyar nyelvet. Szóval: elővettem pár régi novellámat és most azokat pofozgatom picit. Szándékomban áll ide feltölteni őket. Jó rettegést!

Előző oldal