Grigor bemutatkozása

Név: Ivanics Gergő
Rang: Felhasználó
Város:Nagyszénás
E-mail cím:grigorillyanich@gmail.com
Honlap:http://ivanicsgergo.webnode.hu/
Regisztrált:2016.01.27
Utoljára itt járt:2017.03.10

Grigor eddigi alkotásainak listája kategóriánként


Grigor eddig 2 művet alkotott, melyet összesen 1826 alkalommal néztek meg a látogatók. Alkotásaira összesen 3 hozzászólást kapott.
Eddig 1 alkalommal véleményezte mások műveit.


Az írással körülbelül 13-14 éves koromban kezdtem el foglalkozni. Imádtunk a barátaimmal szerepjátékozni és valamilyen oknál fogva egyszer úgy döntöttem, regényszerűen leírom a kalandjainkat, melyeket karaktereinkkel vittünk véghez. Mindig is úgy éreztem, hogy el kell meséljek valamit az embereknek. Szeretek valami új dolgot kitalálni, írni, alkotni. Amatőr vagyok és valószínűleg az is maradok. Nem is vágyom világhírnévre vagy eget rengető sikerekre, nekem csak az kell, hogy sokan olvassák azt, amit írok. Sokoldalú vagyok, nagyon jól improvizálok. Műveim inkább drámaiak mintsem a boldog befejezést képviselnék. Sci-fi, cyberpunk és poszt-apokaliptikus drámákat írok. Sokkal inkább a nyugati stílust képviselem, hiszen a legtöbb magyar író a régi költőket és írókat "másolja". Legyen az Petőfi, Arany, stb, stb. Én nem tartom fontosnak, hogy az országom pusztáiról írjak, hisz több ezren ezt teszik. Az már unalmas. El kell rugaszkodni ettől a földhöz ragadt valóságtól, hiszen ebben nincs semmi érdekes. Persze, sokan megköveznének ezért a gondolkodásmódért, de nem bánom. Én modern író vagyok, nem maradi mártír.

Előző oldal