1. Horror Hava - Furcsa bolygó

Horror / Novellák (205 katt) Zspider
  2023.03.01.

Az űrhajó megérkezett a sárgás bolygóra. Az asztronauta békésen kisétált, majd eldobált pár fémgömböt, amik pityegve repültek el mindenfelé. Békésen haladt a célja felé, mikor üvöltéseket hallott. Egy másik, szakadt ruhás asztronauta egy darab kővel csapkodta a földből kiemelkedő csápokat.

– Meneküljön! – üvöltötte az érkezőnek.
– Mi a neve? – kérdezte teljes nyugalommal a frissen érkezett vándor.
– Mi? – értetlenkedett a leharcolt űrjáró. – Thomas… Thomas B. Kennedy.

Az asztronauta békésen ellenőrizte az adatlapján, hogy volt-e ilyen nevű célpontja. Mikor megtalálta, elővett egy pisztolyt és egy-egy lézerlövéssel elintézte a karokat.

– Jöjjön!

Thomas követte az asztronautát.

– Maga a segítség?
– Olyasmi. Vérdíjért szedek össze eltévedt űrutazókat. Mi történt a többiekkel?
– Meg… meghaltak – mondta Thomas keserűen. – Először a hajónk tűnt el, aztán az egész flóra és fauna…
– Maguk ellen fordult. Ismerem a rutint. Szálljon be!

Mikor az űrhajóhoz értek, annak lábainál már kezdett szétrepedni a föld. Ösztönösen beugrottak az űrhajóba és rohantak a hídhoz. A hajó lassan felemelkedett, mikor egy hosszú sávban, erős remegések közepette repedés tárult ki a földben. Thomas rémületére fogakat látott meg az újdonsült árokban.

– Carneverus Planetoid ’Yellow’ – ismertette az asztronauta a lényt Thomasnak. A hajó lassan elhagyta a gravitációs mezőt és a megmentő ledobta a sisakját. A fekete nő hanyagul elővett egy cigit és elkezdte a gyújtóját keresni. Thomas még mindig ámulva nézte az élő planétát, aminek szájából nyelvek nyúltak ki a járművük után.
– Vigyázzon! – üvöltötte.
– Nyugi – felelte a nő.

A műszerfalon felgyorsult a kis gömbök helyzetjelzőjének villogása és lentről egy hatalmas robbanás látszott. Az űrhajót kicsit meglökte, amikor a mögöttük lévő bolygó darabokra robbant, de ez pont jól jött, hogy az asztronauta meglássa a gyújtóját. Békésen füstöt fújt a férfi arcába.

– Vigyük magát haza!

Eredetileg publikálva: 2013. X. 17.

Előző oldal Zspider