1. Horror Hava - A Varrt Ember menyasszonya

Horror / Novellák (188 katt) Zspider
  2023.02.20.

A lány próbált mosolyogni, de a botox miatt ez csak egy furcsa rángásnak tűnt. A plasztikai sebész nézte a papírokat, azok szerint a lánynak lassan nem volt a testén olyan része, amit ne műtöttek volna.

– Szóval szeretne még egy műtétet?
– Igen! – csattant fel a lány. – Nézze meg ezt a felkart! Lóg rajta a bőr. Ez így tarthatatlan. Tökéletesnek kell lennem.
– Meglátjuk, mit tehetünk – mondta a doktornő.
Órákkal később a fejét rázva sétált a kocsijához a kihalt garázsban.
– „Tökéletes”. Nevetséges. Soha nem leszel tökéletes, te beképzelt mocskos kis rib…

A szavai elakadtak, mikor valaki hátulról leütötte.
Mikor, magához tért, a feje lüktetett és fájt, de meglátta a lányt. A lámpák villództak felette és egy hatalmas férfi sétált oda hozzá.

– Mit akar tőlem?
– Téged – felelte medveszerűen mély hangján a férfi.
– Mi?
– Te látod a tökéletességet. A célt, amit ezek nem – mutatott egy hatalmas késsel a többszörösen műtött lányra.

A lámpa egy pillanatra bekapcsolt, és a doktornő megpillantotta az alak arcát, az ezerszer összevarrt bőrön megannyi más ember bőrét.

– Mit tett magával? – húzódott el rémülten.
– Tökéletessé formázom magamat.
– Mit akar tőlem? – sikoltott fel a nő.
– Egy menyasszonyt.

Az őrült lehajolt és elvágta az orvos kötelékeit, aki a földre esve, egy tükörben megpillantotta saját összevarrt arcát. Ököllel esett neki a tükörnek. Kis idő múltán fuldokolva köhögni kezdett, ami görcsös nevetésbe fordult. Megérintette az arcát és a másik nőhöz kúszott. Az sírva nézte az orvosát.

– Mit csinál? – kérdezte.

A doktornő az egyik üvegszilánkot a lány arcához nyomta.

– Tökéletesítem magamat… a férjemnek.


Eredetileg publikálva: 2013. X. 08.

Előző oldal Zspider