Zpercesek - G.I. Alien

A jövő útjai / Novellák (477 katt) Zspider
  2022.08.03.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2023/8 számában.

A zöld katonai helikopter hangosan süvített át Vietnám felett.

- Csak hozd vissza a hadifoglyokat? Értetted?

A katona szótlanul nézett ki a sűrű lombkoronákra.

- Katona? Felfogtad? Ha ezt elbukod, mész vissza az 51-esbe!

A katona szemei zölden felizzottak.

- Zértettem! – hallatszott a rezgő hang. – Zuram.

A zöld egyenruhás, sisakos lény kiugrott a helikopterből.

- Vett fel ejtőernyőt? – kérdezte a pilóta rémülten.
- Csak az emberek használnak ejtőernyőt, tizedes.

G.I. Alien egy kékes villanással eltűnt a lombkoronában és megjelent a földön. Már látta két egységre az ellenséges bázist. A lény lábai fénybe borultak, és átlebegett az aknás területen. Nem sokkal a bázis előtt landolt. A keze végigsöpört a földön. Három rejtett taposóakna azonnal felpattant a levegőbe, kékségbe borultak, majd berepültek az erődbe.

A robbanások és zűrzavar fedezékében G.I. Alien kényelmesen belopakodott. Elkapta az egyik vietkongot, a kezét a szájára rakta, és a férfi agya a tarkóján robbant ki.

G.I. Alien összpontosított és szép lassan láthatatlanná vált. Hangtalanul sétált el a tüzet oltó katonák között, egészen a foglyokat őrző épületig. Bent még két őr várta, hogy kell-e kint segíteniük. A szemeik hirtelen kékké váltak, összenéztek és kiürítették a tárat egymásra. Mikor végeztek egymással G.I. Alien besétált.

Elvette a kulcsot és benyitott a cellákba, ahol meglepetésére három másik szürke idegen ült, amerikai katonai egyenruhában. Az egyikük gyorsan kirontott mellette, felkapta a pisztolyt és a cigisdobozt az őr testéről. Rágyújtott, majd kiosztott a többieknek is pár fegyvert.

- Ne nézz így, katona! – mondta G.I. Aliennek. – Azt hitted, csak téged soroztak be ebbe az átkozott háborúba?

Előző oldal Zspider
Vélemények a műről (eddig 2 db)