Kuss XII

Szépirodalom / Novellák (770 katt) Erdős Sándor
  2022.08.08.

Tizenkettedik fejezet – Paul

Másnap este Kate bátyja, Paul meg is látogatta őket otthonukban. Markáns arcélű, katonás kiállású férfi volt, arcán az örökösen rajta lévő napszemüveggel, amelynek megvolt, az az előnye, hogy sohasem lehetett tudni kire, vagy mire néz éppen.

Érdeklődéssel figyelte John beszámolóját teóriájáról Füstöst és Grófot illetően, amelyet alátámasztott a Men- től nyert információkkal is.

– Mozgolódnak – mondta John – több informátortól is tudom, hogy nagy dobásra készül Gróf.
– Figyelj John, ez az ügy messze túlmutat azon, amiben te tevőlegesen részt tudnál venni. Hónapok óta dolgozunk rajta, de nagyon bonyolult. Képviselők és diplomaták is érintettek, ezért alaposnak kell lennünk.

Paul elgondolkodva nézett maga elé, és eltöprengett azon, hogy vajon sikerülhet-e az ügyet felgöngyölíteniük.

Még fiatal korában csatlakozott a szolgálathoz és egy dolgot megtanult az évek során. Darázsfészekbe nyúlni csak kesztyűs kézzel szabad, ezért alaposan meg kell tervezni minden lépést, mielőtt bármibe is belefognak.

A szálak olyan magas körökbe vezetnek, hogy figyelniük kell minden részletre, mielőtt bármit is tennének. Tudta, hogy a nemzetközi fegyverkereskedelem egyik legnagyobb üzletét készülnek megkötni a napokban, így minden erőforrásukra szükségük lesz, hogy megakadályozzák ezt, és elfogják, vagy kiiktassák a szereplőit.

– Bízd ezt az ügyet ránk John! – mondta a sógorának és témát váltott.

Még sokáig beszélgettek az est folyamán, de már nem tértek vissza a témára. Sok szót ejtettek Men-ről, aki épp a konyhában segített Kate-nek a házimunkában. Mikor Paul elköszönt tőlük, John vállára tette a kezét, és ezt mondta:

– Bízz bennem, elintézzük az ügyet, hogy ne legyen teher a válladon!

John még sokáig nézett a távozó Paul után, és a homlokát ráncolta.

Előző oldal Erdős Sándor