A nyugdíjas kiborg IV. rész

Horror / Novellák (313 katt) Claudius Oltarimanus
  2022.07.18.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2023/4 számában.

Becsöngettek:
– Ki az? – hallatszott ki egy ráspolyos hang a résnyire nyitott ajtó mögül.
– Szia, a debreceni kuncsaftok vagyunk, akikkel pár napja beszéltél telefonon! – magyarázta Tibor – Azt mondtad, hogy ilyentájt keressünk fel.
– Ja, persze már emlékszem! Gyertek be! – invitálta be őket a félhomály uralta előszobába – Kértek valamit inni?
– Egy kis ásványvíz jól esne! – felelte Tibor – Elég meleg van odakint!
– Rendben van, mindjárt hozom! Addig foglaljatok helyet a hálószobában!

A hálószobában leültek a franciaágyra és a körülötte lévő berendezést tanulmányozták. Az ágytól balra egy fésülködőasztal terült el, fölötte tükör. Az ágy mellett jobbra pedig egy éjjeliszekrény volt található. A szoba túloldalán álldogáló gardróbszekrények pedig ki se látszottak a sok ajándéktárgy mögül, amelyekkel tele volt a szoba. Volt ott afrikai totemálarctól, sámándoboktól kezdve faragott állatfigurákon át, az undorító kerti törpékig sok minden.

– Ezekből simán be lehetne rendezni egy múzeumot! – ámuldozott Jenőke.
– Most nincs idő bámészkodni Jenőke! Keressük meg a rúzst, aztán tűnjünk innen!
– Hol kezdjük a keresést?
– Mondjuk a fésülködőasztalnál!

Elkezdték feltúrni a fésülködőasztal fiókjait, de egy nagy halom harisnyán és fehérneműn kívül semmit sem találtak. Közben a hölgyemény visszajött az italokkal, így gyorsan abbahagyták a kutatást:

– Örülök a látogatásotoknak! Az én nevem Esmeralda. Miben is állapodtunk meg a múltkor? Kértetek valami extrát az alapszolgáltatáson kívül?
– Nem, nem kértünk! – felelte Tibor.
– Akkor összesen fejenként 8000 Ft lesz! Gondolom, most le akartok zuhanyozni. A fürdőszobában találtok kikészítve tiszta törülközőt!
– Rendben, köszönjük! – felelte Tibor.
– Aztán előre köll ám fizetni! – figyelmeztette őket Esmeralda.

A fürdőszobában kinyitották a csapot, majd lázasan keresgélni kezdtek a piperecuccok között:

– Muszáj volt idejönnünk? – sopánkodott Jenőke – Hiszen a sima alapszolgáltatást sem tudjuk megfizetni!
– Nincs jelentősége, hiszen úgyis csak addig maradunk, amíg meg nem találjuk a rúzst!
– Na de mi van, ha nem találjuk meg?
– Muszáj megtalálnunk Jenőke! Nem csináltam B tervet!
– Hát ez óriási! Miért ne vehetnénk egy nyamvadt rúzst az illatszerboltban? Nem érdekel, ha homokosnak néznek!
– Elhallgass! Hol tarthatja ez a ribanc a rúzsát? – morfondírozott Tibor.

Már jó negyedórája folyt a keresgélés, amikor Esmeralda bedörömbölt az ajtón:

– Mi lesz már fiúkák? Nem érek rá egész nap!
– Anyád! – dünnyögte Tibor – Jenőke! Menj már ki hozzá, és kösd le a figyelmét!
– De miért én?
– Nem pofáz! Kimegy! – felelte Tibor, azzal kituszkolta Jenőkét a fürdőszobából, egyenesen Esmeralda karjaiba:
– Mi az szépségem, te még mindig ruhában vagy?
– Iiiiigen! – felelte Jenőke – Tudniillik elég szégyenlős vagyok!
– Ó! Előttem igazán nincs miért szégyenkezned! – mosolyodott el Esmeralda, miközben betértek a hálószobába – És mikor óhajtjátok rendezni a számlát?
– Aaaaa bátyámnál van a pénztárca! Mindjárt jön ő is és megfizeti a szolgáltatásaidat.

Esmeralda odament a fésülködőasztalhoz, és a retiküljéből kivette a rúzsát, hogy kiigazítsa ajkának vonalvezetését:

– Hogy hívnak kiscsibém? – kérdezte.
– Inotai Jenő!
– Nos Jenőke, nekem az az érzésem, hogy a bátyáddal, csak a bolondját járatjátok velem!
– Á, dehogy! – hazudta Jenőke – Ez nem igaz!

Esmeralda a tenyereibe vette hatalmas kebleit, majd Jenőke felé fordult:

– Mondd Jenőke! Láttál már ilyen hatalmas ciciket?
– Még neehem!
– Akkor nézd meg őket jól! – felelte Esmeralda, majd hanyatt döntötte Jenőkét az ágyon, és a bal mellét belenyomta Jenőke arcába. Jenőke tehetetlenül szemlélte, ahogy a súlyos mellbimbó lassan eltakarja előle a szobát, Esmeralda arcvonásait, majd végül a fényt is. A sötétségben egyszer csak azon vette észre magát, hogy nem kap levegőt, ezért kétségbeesetten kapálózni kezdett:
– Segítséééég…! Megfúhahok! – próbált sikoltani Jenőke, de képtelen volt a hangját kiereszteni.
– Nos, hol a pénzem, te kis rohadék?
– A bhátyámná´ vhan! – fuldoklott Jenőke.
– Na persze! Vagy ideadod most rögtön, vagy itt fogsz megfulladni!

Persze a nagy hacacáréra már Tibor is kijött a fürdőszobából, és rögtön látta, hogy cselekedni kell, méghozzá gyorsan. Ezért előhalászott egy harapófogót a zsebéből, és belecsípett vele Esmeralda meztelen segge partjába:

– Jujujujujujujujjjj! – visított Esmeralda, és gyorsan felugrott Jenőkéről – Nem ebben állapodtunk meg! Brutál szado-mazo szexért dupla tarifát számítok fel!

Eközben Jenőke gyorsan odaugrott a fésülködőasztalhoz, és gyorsan zsebre vágta a keresett rúzst:

– Megvan a rúzs Tibi! – zihálta – Tűnjünk innen gyorsan!

Tibi még megeresztett egy kaján vigyort Esmeraldára, majd elköszönt:

– Viszlát szépségem! – mondta, majd eltűnt Jenőke után a lépcsőházban.
– Gyilkosok! Gyilkosok! Fogják meg! – rikácsolt Esmeralda, majd úgy pucéron utánuk szaladt. Aztán, amikor már látta, hogy nem érheti utol őket, mérgében utánuk hajított egy cipőkanalat:
– Gyilkosok! Ide ne gyertek még egyszer, mert kiheréllek mindkettőtöket! – kiabálta, majd a fogait csikorgatva visszatámolygott a lakásába.

Előző oldal Claudius Oltarimanus