A nagy " Z"

Neoprimitív / Írások (858 katt) Erdős Sándor
  2022.06.28.

„Z” jól mutatott a katonai jelleget kölcsönző zöld pólójában. Büszke volt arra, hogy megkapta ezt a szerepet, és mindenképpen meg akart felelni neki. Ránézett a rendezőre, aki mindig úgy vélekedett róla, hogy harmadrangú tehetségtelen színész, de mentségére legyen mondva, lelkesen próbálta jelenlegi szerepét.

– Tessék! – mondta a rendező,és „Z” a neki kirótt szerep szerinti szöveget skandálta.
– Népünk szenvedése megköveteli, hogy mindenki a népünk oltárán áldozzon!
– Állj! – kiáltott „B”, a rendező. – Nagyon szar, nem lehetne életszerűbben interpretálni a szöveget?
– No, de „B” ennyit tudok.
– Hát ez az, te barom. Ha nem lenne protekciód a nagy filmgyártó UCSA elnökétől, még a WC-t sem pucolhatnátd itt.

Ennyi elég is volt „Z”-nek, és otthagyta a forgatás helyszínét. „Majd én megmutatom a tehetségemet” – gondolta és neki is látott a végrehajtásnak.

Felhívta az UCSA elnökét, és megegyeztek abban, hogy kap egy szerepet, ami a jelen helyzetben mind a kettőjüknek megfelel.

– Felszólítom a világegyetem összes vezetőjét, hogy minden eszközzel a népünk segítségére legyen! A Galaktikus Birodalom azonnal küldjön csillagrombolókat! Woon holdjának uralkodója pedig szégyellje magát, hogy nem engedi át a területén a GB fegyverszállítmányát!

A Felső Alkotmányos Szervezet teljes támogatásáról biztosította „Z”-t, aki már nem mint színész, hanem a Majdan Szabad Pénztársaság elnökeként kért segítséget.

A Felső Alkotmányos Szervezet, röviden FASZ ki van... vele...

Előző oldal Erdős Sándor