A csillagközi utazáshoz szükséges találmányok listája

A jövő útjai / Esszék (544 katt) adam_dombai
  2021.02.13.

Ne feledjük, sok milliárd exobolygó (naprendszeren kívüli bolygó) van, ki tudja, mennyi lakható.

Szükségünk lenne a csillagközi utazáshoz:

Mesterséges gravitáció a fedélzetre.

Antigravitációs hajtómű a csillaghajó könnyed felemelkedéséhez.

Kozmikus sugárzástól védő pajzs.

Apró meteoritoktól védő energia pajzs.

Hiperhajtómű (térhajtómű), ami hiperugrásra képes a hipergyors csillagközi utazáshoz.
(Ez meghajlítaná a teret, hogy az így keletkezett, drasztikusan rövid úton át hipergyorsan lehessen utazni az űrben) - egy wiki cikk róla az Alcubierre-meghajtás.

Óriási, biztonságos, megcsapolható energiát kis helyen tároló eszköz az energiaellátáshoz.

És nem feltétlenül szükséges, de jól jönne egy tárgy és élelem szintetizáló és egy intelligens 3 Asimov-törvényes robot Robot is segítségképp.

VAGY MÁS TÁVOLI ŰRBE KIJUTOTT CIVILIZÁCIÓKTÓL KELL ELKÉRNÜNK EZEKET.

(Ezen lista létrehozásához külön köszönet Michio Kakunak, Isaac Asimovnak, Carl Segannak, Cybersaintnek, a Star Trek és az Andromeda tv sorozat, továbbá más sci-fik alkotóinak, és persze a jövőbeli tudósoknak is megelőlegezem a köszönetet, akik egyszer megalkotják ezeket a találmányokat, illetve előre is köszönet távoli civilizációk tudósainak, hogy egy nap talán megosztják velünk ezeket a találmányokat.)

VÉGE, DE REMÉLEM, A JÖVŐBE VETETT HITETEKNEK MÉG NINCS VÉGE

Előző oldal adam_dombai
Vélemények a műről (eddig 5 db)