Horror hava 2017: Tökéletes Férfi

Horror / Novellák (918 katt) Zspider
  2017.11.01.

- Én mondtam, hogy odaégetik a steaket.
- Tudom-tudom - legyintett a férfi. - Hallgatnom kellett volna rád.
A nő büszkén bólogatott, és a férfi felpillantott a házra. A léptei lassultak, majd meg is állt.
- Van kedved egy kicsit feljönni?
A lány bizonytalanul körbetekintett.
- Megértem, ha nincs kedved, de becsszó rend és tisztaság van! Hát tudod... férfi szinten. Hat év után sem tanultam meg rendesen elrakni a cuccaimat.
- Az első piszkos alsógatyánál távozom! - csattant fel a lány és a férfi megkönnyebbülve sóhajtott egyet.
Bátran a ház kapuja felé indult meg, még párszor visszapillantva, hogy a nő tényleg követi-e.
- Nem ígérem, hogy nem találsz alsógatyát, én mindig a legfurcsább helyeken találom meg őket, de azt ígérem, hogy mind tiszta lesz!

A páros kacagva megindult a ház lépcsőjén felfelé. Az ajtón belépett egy férfi és egy nő. A férfi levette a másikról a kabátot, majd felakasztotta azt a fogasra. A nő addig érdeklődve nézett körbe.

- Érezd magad otthon! - mondta a férfi és levette kabátját.

A nő egy képet vett fel az egyik asztalról. Arról egy kis, vékony, szőke lány mosolygott vissza rá.

- Ő volt az? - kérdezte a nő, mire a férfi kabáttal a kezében megdermedt.

A nő nem vette észre, hisz a képet nézte, de inkább letette és a vendéglátója felé fordult. A férfi arcáról eltűnt a mosoly, csak komorság maradt.

- Na, vetkőzz! - parancsolta a férfi.
- Annyira még nincs meleg - felelte kacagva a barna hajú nő, de a férfi sztoikusan figyelte tovább. A nő hangja elhalt és picit megrémült.
- Mi van? Mit nézel? Csak nem vagy olyan hülye, mint amilyenek tűnsz - mondta gyűlölettel a hangjában a férfi. – Megetettelek, most gondolom, ezt akarod.

A férfi rámarkolt a saját nemi szervére a farmeren keresztül, és megrázta azt. A nő köpni-nyelni nem tudott. Nem akart hinni a füleinek.

- Ne húzzuk már az időt, ezért pakoltad ki ezeket az undorító csöcsöket nem? - mutatott a könnyeivel küszködő nő dekoltázsára. - Nagyobb tőgyeid vannak, mint egy tehénnek!
- Hagyd abba... - súgta a szipogó nő. - Ez durva, állj le!
- Ugyan már, bocikám, mi a faszt zavar téged, örülj, hogy valaki hajlandó hozzád szólni, sőt örülj, hogy hajlandó vagyok bemocskolni veled a faszomat. Tudod mit? Ne piszkoljuk be az ágyat veled, csak hajolj itt előre, aztán mehetsz isten hírével.

Sokan mondták a nőnek, hogy a férfi durva és bunkó, de nem akarta elhinni, ám ekkor nála is eltört a mécses. Bőgve lekapta a kabátját a fogasról. Valamit mondani akart, de nem jött ki szó a száján, csak pofon vágta a férfit és kirohant. Az pár pillanatig még állt az ajtót nézve, majd akaratlanul a falnak dőlt. Nagyokat sóhajtva a mosdóba sétált, léptei nehezek és fáradtak voltak. Megmosta az arcát a csapnál, majd a tükörbe nézett értetlenül.

- Mi a franc a baj velem? - kérdezte értetlenül.

Nem látta a tükrében sem a szőke hajú lány szellemét, aki simogatta az arcát.

- Semmi baj nincs veled. Tökéletes vagy - súgta a férfi fülébe, mintha az hallaná. - Nem érdemelnek meg ezek a szar kurvák. Csak velem voltál boldog, csak velem leszel az. Örökre velem.

Előző oldal Zspider