Horror hava 2017: Szellemek

Horror / Esszék (711 katt) Zspider
  2017.10.24.

Hosszú hallgatás után visszatérek az egyik kedvenc oldalamra.

2017-ben egy új projektbe kezdtem bele, ami a "triskelion éve" nevet kapta. Április óta minden elkészült alkotásomat ez az ősi kelta szimbólum és annak jelentései lengik körbe. Az ötlet az volt, hogy kicsit megcseréljem azt, amit alkotok, ezzel kihívást és fordulatot keresek az írásban és új dolgokat próbáljak ki. Ez a terv csak egy dologra nem érvényes. A Horror hava nevű antológiámra, amit 2013-ban kezdtem el. Minden évben más témát és megjelenési sorrendet alkalmaztam az antológiához. 2017-ben a Szellemek lesznek a reflektorfényben. A terveim szerint az utolsó novellát Halloween napján küldöm be, ameddig a többit már ma megosztom veletek. Remélem, annyira fogjátok élvezni őket, mint én élveztem az alkotásukat.

Okt. 02.: A Macskák látják a szellemeket
Okt. 09.: Horror Hava: Szellemsztori
Okt. 16.: Horror Hava: Modern Horror
Okt. 23.: Horror hava: Tökéletes Férfi
Okt. 31.: Horror Hava: Halloween


Az eddig Horror Hava novellákról:

’13-ban 31 rövid, horror novellát írtam, egyet október minden napjára. 14-ben kevesebb, de hosszabb horror novellát alkottam. 15-ben az Október Cirkuszban jártunk, 10 novellát adtam ki egy hónap alatt, amiben végig kísérhettük a rejtélyes porondmesterünket, ahogy elmesélte a Cirkusza szörnyű legendáit. 16-ban személyes okokból nem tudtam befejezni a művemet, de a New Orleans-i Voodoo mágia és gyilkos krimik világába sétáltunk be egy egységes novella-sorozat erejéig, amit azóta egy kisebb könyvé kezdtem át faragni. 2017-ben a Horror havának lett egy ellenpárja, mivel ez a téli évforduló kezdete, így felavattam az Újnap Havát, a nyári évfordulót, amit a Beltane ünnepe ihletett. Az első Újnap Hava május elsején jelent meg Beltane címen. Ezek mind felkerülnek ide, amint volt időm őket teljesen újra lektorálni.

Előző oldal Zspider
Vélemények a műről (eddig 2 db)