Cooties

Külvilág / Mozijegy (968 katt) Jimmy Cartwright
  2017.06.14.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2015/5 számában.

amerikai akció, horror, vígjáték (2014) – 88 perc

A film elején egy csirke útját követhetjük végig a Boldog Baromfifarmtól az iskolai étkeztetésig. Ráadásul ez történetesen egy nyári iskola Fort Chickenben, amely egy szokásos, csendes, amerikai kisváros, ahová Clint (Elijah Wood) helyettesítő tanárként érkezik. Mint az rögtön kiderül, az étellel van némi gond, és már a közegészségügy is vizsgálódik az ügyben. Szóval a probléma adott, mi több, elég gyorsan eszkalálódik is, és az egésszel a tanári karnak kell megküzdenie.

Mivel ez egy horror vígjáték (némi akcióval), ezért nyilván nem várjuk el, hogy a színészi játék díjnyertes alakítás legyen, de véleményem szerint teljesen rendben van. A színészek jól hozzák a tipizált tanárfigurákat, és a történet során magukhoz képest jól kezelik a kialakult helyzeteket. A látvány rendben van, bár néhol talán túlzásba is vitték – valószínűleg szándékosan, hiszen az önirónia sem hiányzik a filmből.

Aki szereti a morbid humort, a zombis filmeket, annak ez az alkotás is nagy valószínűséggel bejön. Az a gyanúm, különösen azok a tanárok fogják szeretni, akik utálják a gyerekeket...

Előző oldal Jimmy Cartwright