Maggie

Külvilág / Mozijegy (1047 katt) Jimmy Cartwright
  2017.05.22.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2015/5 számában.

amerikai dráma, horror, thriller (2015) – 95 perc

Arnold Schwarzeneggert sokféle szerepben láthattuk már, bár nyilván a legtöbb szerepe valamiféle akcióhős alakítása volt. Játszott ő Conant, Terminatort, Menekülő embert, Vörös zsarut, Ovizsarut, titkos ügynököt is (Két tűz között - 1994). De láthattuk már lányát védő apa szerepében is (Kommandó – 1985). Ám igazán drámai szerepe eleddig még nem akadt, pedig több mint 55 filmet készített. A Maggie azonban lehetőséget adott neki arra, hogy új oldaláról ismerhessük meg. HomoErgaster úgy fogalmazott, hogy ez Arnold Copeland-je.

A történet egyébként egyszerű, viszont szép és mélyre ható. Wade Vogel (Arnold Schwarzenegger) lánya Maggie Vogel (Abigail Breslin) megbetegszik. Csakhogy ez nem egy egyszerű influenza. Ez bizony egy olyan kór, amely zombivá változtatja az áldozatait, és nincs rá gyógymód. Wade azonban az események és azok következményeinek teljes tudatában elmegy a kórházba Maggie-ért, hazaviszi a farmjukra, és mindent megtesz azért, hogy a lehető legtovább együtt maradjanak.

A film maga egyébként sokkal inkább dráma, mint zombis horror. Kemény, nyomasztó, lehangoló és lassú lefolyású, de ebből a szemszögből talán még sosem láthattunk zombis filmet. A színészi játék pedig nem mellesleg kitűnő mind Arnold, mind a lányát játszó fiatal színésznő részéről.

Előző oldal Jimmy Cartwright
Vélemények a műről (eddig 3 db)