Üzenet haza – első rész

A jövő útjai / Star Wars (1031 katt) Jimmy Cartwright
  2017.03.16.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2016/5 számában.

Drága mama!

A mai napon végre befejeződött a kiképzés, így megengedték, hogy írjak neked. Kemény hónapok vannak mögöttem, néha már-már azt hittem, testileg és lelkileg is megtörök, de végül sikerült, kitartottam. Holnap pihenőnk lesz, és megkapjuk a végleges páncéljainkat is. Holnapután lesz az ünnepélyes avatásunk és eskütételünk. Azt mondják, óriási ceremónia várható, meg rebesgetik, hogy igen magas rangú díszvendég is lesz. Ha az, akire gondolunk, akkor igen nagy megtiszteltetésben részesülünk. Persze nem mindennap avatnak önkénteseket.

Különben jól vagyok, lement pár kiló zsír, meg feljött pár kiló izom, úgyhogy legközelebb, ha hazamegyek, Tarask bátyám már komoly ellenfelet várhat a hagyományos családi csetepatéban. Ráadásul a kiképzés során többféle közelharci technikát is elsajátítottunk, úgyhogy megmondhatod neki, ne vegyen félvállról.

Syrin húgomat puszilom, üzenem neki, hogy ha bármelyik udvarlója illetlenül viselkedne, csak mondja meg neki, hogy a bátyja hol szolgál. Biztos vagyok benne, hogy rögvest tisztelettudóvá válik.

Kalen öcsémet ölelem. Megmondhatod neki, hogy nem olyan vészes a kiképzés, mint amiket hallottunk róla. Bár az igaz, hogy kemények a tisztek, de igazságosak. Meg ugye erre az időszakra mindennemű kapcsolatot meg kell szüntetnünk a családdal. De mindez kibírható, hiszen egy nemes dolog, egy nálunk magasabb rendű cél érdekében vállaltuk. Ha akar, nyugodtan jelentkezhet ő is, menni fog neki, és a végén még remek pilótává válhat. Bár, ahogy tapasztalom, ők elég magasan hordják az orrukat.

Képet sajnos nem küldhetünk, de mondd meg apának, hogy remekül festek a hófehér egyenpáncélban. Büszke lehet rám. Ja, és már elég kemény a kézfogásom. Úgy tudom, holnap a fegyvereinket is megkapjuk. Elég jó vagyok a sugárkarabéllyal, tízből kilencszer eltalálom a célt. A felszerelésünkhöz tartozik még néhány hődetonátor és gránát is. Egyelőre még nem specializálódtunk, ahhoz még kell némi idő. Én a nehéztüzérséghez szeretnék kerülni, azt hiszem, elég jól bánok a komolyabb fegyverekkel.

A csapat, amihez beosztottak, jó. A kiképzés alatt elég jól megismerkedtünk, összerázódtunk. Ők az új barátaim. A szabadidőnkben sokat lógunk a kantinban, bár őszintén szólva, én igazából nem miattuk megyek. Sia egy nagyon kedves, aranyos pincérlány. Remélem, egyszer majd nektek is bemutathatom.

Most már sajnos be kell fejeznem, mert közeleg a takarodó, és még fogat kell mossak. A lényeg, hogy velem minden rendben van, remélem, otthon is jól vagytok. Szeretlek benneteket!

Mindenkit ölel, puszil fiatok, testvéretek, Tulan Bain


Ami a fenti üzenetből megmaradt a Birodalmi Szűrés után:

„Drága mama! Minden rendben van, jól vagyok. Nagyszerű bajtársakra találtam a rohamosztagosok között. Hamarosan kapunk eltávot, ha csak közbe nem jön valami. Addig is szolgáljátok hűen a Birodalmat, amely rendet, békét és jólétet hoz a galaxisba. Fiad, Tulan Bain”

Előző oldal Jimmy Cartwright