Piszkos melók / The Liability

Külvilág / Mozijegy (977 katt) Jimmy Cartwright
  2017.03.03.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2013/10 számában.

angol bűnügyi akcióvígjáték (2012) (18 év felett)

A 19 éves Adam (Jack O'Connell) nincs túl jóban a mostohaapjával, Peterrel (Peter Mullan), amit mi sem bizonyít jobban, mint az, hogy már a második luxuskocsiját töri ripityára. Peter egyébként kőgazdag, ám bizonyos szenvedélyei miatt alvilági körökben is vannak kapcsolatai. Ebből kifolyólag viszont a nyomában van egy "ezermester" fedőnevű gyilkos is. Peter végül az összetört autók árának törlesztése végett megbízza Adam-et, hogy legyen sofőr az egyik "melójában". Így ismerkedik meg Adam Roy-al (Tim Roth), aki szemrebbenés nélkül hazudik és öl. A történet pedig itt kezd érdekessé és csavarossá válni.

A film nem a látványelemekre épül. Sokkal inkább az emberi kapcsolatokra, azok változatosságára alapozták a történetet, így nem csak elgondolkodtat, de tanít is, mindamellett, hogy időnként megbotránkoztat. Nem egy egyszerű, szórakoztató, könnyed esti mozi. Erre kissé rá kell készülni, de ha valaki kedveli az ilyen típusú filmeket, az nem fog csalódni.

Előző oldal Jimmy Cartwright