Ha a helyemben lennél / A Walk in My Shoes (2010)

Külvilág / Mozijegy (984 katt) Jimmy Cartwright
  2017.02.04.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2013/3 számában.

Amerikai filmdráma

Számtalan film foglalkozik emberi sorsokkal, „véletlen” találkozásokkal, angyali beavatkozással, testcserékkel – komoly, avagy vicces formában, hogy az egyik karakter minél inkább átérezze a másik problémáit. Ez a film is valami hasonló, ám a legtöbbel ellentétben egy igazán emberi, néhol szórakoztató, néhol elgondolkodtató, s mindenképp tanulságos történettel kedveskedik a számunkra.

Trish Fahey (Nancy Travis) angol irodalmat tanít egy középiskolában, ahová Dana (Madeleine Rogers), a lánya is jár, kiemelt matematika szakon – amelyet egyébként utál. Férje, Alex (Robert Blanche) a rendőrségen dolgozik, fiuk, Toby (Elijah Nelson) jóravaló gyerek, aki már ilyen fiatalon segít a rászoruló barátjának, Mikey Kremer-nek (Jackson Pace). Mikey édesanyja, Cindy (Jana Lee Hamblin) egy étteremben dolgozik felszolgálóként, s egyedül neveli őt és nagyobbik fiát, Justin-t (Cameron Deane Stewart), aki kiváló kosárlabda játékos, és suli után szintén dolgozni jár, hogy ki tudják fizetni a számlákat. Bejön még a képbe egy volt tengerészgyalogos, Jake (Philip Winchester), aki Molly, az angyal (Yara Martinez) hatására Cindy-ék mellé költözik. Az ő életük szó szerinti egybefonódását követhetjük végig a vásznon.

Előző oldal Jimmy Cartwright