Zombi

Horror / Novellák (1330 katt) Craz
  2011.01.14.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2010/4 számában.

Sípol a telefon, felébredek. Már megint egy olyan nap, amihez semmi kedvem.
Félálomban kibotorkálok a fürdőszobáig, akár egy lassabb élőhalott, aki a hétvégi hosszútávfutó versenyre edz.

Megnyitom a csapot, s a tükör felé fordulok. A tükörről egy zombi néz rám. Jaj nekem!
Igen, semmi kétség, ez egy jóképű hulla. Haja egy szál se, ellenben még megvan mind a két szeme, bár az egyik csak valami cafaton lóg. Jobb oldalt kilátszik a pofacsont, furcsa sárgás színe van.

Láthatóan optimistán tekint a jövőbe. Ezt a mosolyából vélem kiolvasni. Bár jobban megnézve ajkai már nincsenek, így innen az optimista vigyor. Vidáman intek neki.
Nyelvét nyújtja felém, mintha csak gúnyolódna rajtam. Lehet, tényleg ezt teszi. Gyűrű alakú piercing van a nyelvében. Talán valamilyen fémből készülhetett. Lehet, hogy nem is piercing, csak vidáman csócsálja.

Hát az evésben már bizonyára nem zavarja. Legalább is úgy emlékszem, hogy a zombik már nem esznek.

De most jut eszembe, hogy esznek. A múltkor láttam egy filmet, amelyben úgy változtattak át mezei embereket zombivá, hogy az megharapták őket.

Vagy mégsem ettek emberhúst? Úgy érzem, kicsit korán van egy ilyen mélyenszántó eszmefuttatáshoz.


Mindenesetre megtörlöm vizes kezemet, s csak utána veszem le a képet a tükörről.

Előző oldal Craz
Vélemények a műről (eddig 4 db)