Terminator Genisys

Külvilág / Mozijegy (1130 katt) B.N.Lovecraft
  2015.07.14.

Genisys ismertető

Hangzatos fő és vége főcím, idősebb és a már megszokott Arnold S. T-800-as modell, a koponya fél oldalán leégett élőszövet és persze John Connor, úgy, ahogyan még sosem láttuk. Nincs már Guns N'Roses, helyette 84-ezés van (filmek szempontjából elég megosztó év, zeneileg sem kevésbé), és persze nem az első két rész színvonala, az új műremek inkább a folytatásokra hajaz. Ezúttal is látványos animációk kíséretében lövi ki a Skynet a termonukleáris tölteteit, kevésbé paranoid és feszült viszont a hangulat, viszont egy leheletnyivel több posztapokaliptikát és felkelést kapunk. A fegyvereket és a robbanós jeleneteket már ismerjük, a gépek és a járművek gyönyörűek, a színészi játék meg sem közelíti az elődöket, és a story sem, viszont remekül idézi a halálosztó képregények világát és hangulatát. Sajnos nekem kicsit zavaró, de Prometheus kékesfehér hologramjai is visszaköszönnek, mintha az első Resident Evil, A Kaptár c. film vörös királynőjének készítettek volna egy kékes fehér játszótársat... Amíg lőnek, és robbannak a dolgok, és tart az üdítő meg a popcorn, addig oké.

Ha össze akarnám foglalni: nagyon lejáratott, túlhaladott és semmitmondó dolgokból öntötték ki az új terminatort, és sok mindennek híján vagyunk, ez egy kitérő az időutazás és a halálosztó robotok és az emberek felkelésének történetében, egy újabb epizód, a már megszokott ki és fel és szereposztásban. Lerágott csont, de metál.

Előző oldal B.N.Lovecraft
Vélemények a műről (eddig 3 db)