Etetés

Horror / Novellák (1198 katt) Frostler
  2014.10.24.

A férfi lassú léptekkel halad a szürke táj szürke ösvényén. Testén koszos, gyűrött ruha, arcán gázmaszk. Egyik kezében rozsdás vödör, ami a férfi minden lépésénél halkan megnyikordul. Az élettelen napfény fáradtan borul a kopár tájra. A sötét égbolt koromfelhőiből hamu szitál. A férfi gépiesen megy előre, nem néz se jobbra, se balra. Lába alatt halkan ropog a kiszáradt fű.

A kennel kicsi, a kerítést már majdnem teljesen ellepte a rozsda. Fiatal, teljesen meztelen, sovány fiú ül benn, és remegve rágja a körmét. Arcán őrült zavar tükröződik, néha rémülten felkapja a fejét, majd összehúzza magát. A lehelete halványan gomolyog a sűrű ködben. A fiú nekinyomja az arcát a hideg kerítésnek, figyelve a kinti tájat. Közben tovább rágja a körmét, az egyik ujja vérezni kezd, de nem foglalkozik vele. Torkából értelmezhetetlen morgások szakadnak fel, ahogy lassan körbejárja a kennelt. Négykézláb mozog, de a belmagasság nem is tenné lehetővé, hogy kiegyenesedjen.

Mikor megpillantja a lassan közeledő gázmaszkos férfit, megragadja a kerítést, és vadul rázni kezdi. Az eddig halk morgása tomboló hörgéssé változik.

A férfi megáll a kennel előtt, majd benyúl a vödörbe, és egy koszos injekciós tűt vesz ki belőle. Hanyag mozdulattal behajítja a kerítés rácsán át, és némán figyeli, ahogy a fiú vadul ráveti magát, és remegő kézzel a vénájába szúrja a tűt.

A gázmaszkos férfi végül elfordul, és lassú léptekkel tovább halad. Várja a következő kennel.

Előző oldal Frostler
Vélemények a műről (eddig 3 db)