Árnyak ölelése XI.

Fantasy / Novellák (1191 katt) bel corma
  2014.07.26.

Hajnaltájt Ariel kopogtatásra ébredt. Egy pillanat alatt kitisztult a feje. Az ajtóhoz perdült és fekete pengéjének markolata megnyugtatóan simult a tenyerébe.

- Ki vagy és mit akarsz?
- Én vagyok az, Wormus, és kényelmesebben beszélgethetnénk, ha beengednél…

A lány halk kattanással elfordította a reteszt és kikandikált a résen. A gyér fényben ismerős arcvonásokat látott. Morogva tárta szélesre az ajtót.

- Azért zargatsz, mert nem tudsz aludni?
A férfi nem felelt, csak vigyorogva benyomult a szobába.
- Igazán lazíthatnál egy kicsit. Tudod, néha komolyan aggódom érted…

Ariel megtáncoltatta a pengét az ujjai között, majd olajozott mozdulattal a tokjába csúsztatta. Szúrós, fekete szemét a férfire függesztette.

- Mit akarsz tőlem?
- Szükségem van rád.
- Odakint?

Wormus némán bólintott és hanyagul ledobta magát az egyik székre. A hitvány tákolmány recsegve tiltakozott a heves mozdulat ellen, de egyben maradt.

- A küldetés sikere érdekében szükségem… szükségünk van egy zárnyitóra.
- Mégis, hogy jövök én a képbe?
- Tudod, Moosmorth-ban volt egy kis összetűzésem a Szürke cápák céhével. Illetve nem is nekem, inkább Ayhannak, de ez most mindegy. A lényeg az, hogy övék a második legnagyobb tolvaj klán a városban és biztosan nem nézik majd jó szemmel azt, hogy a konkurenciától kérünk segítséget.
- Miért pont én kellek neked?
- Te jobban eligazodsz az alvilág dolgaiban, emellett… szeretnélek magam mellett tudni, ha esetleg rosszra fordulnak a dolgok – mondta vidáman és kiemelt egy gyümölcsöt az asztal közepén álló tálból. – Almát?
A fejvadász nemet intett.
- A Fekete kézzel akarsz lepaktálni?
- Ühüm – a fiatalember jóízű roppanással harapott bele a gyümölcsbe és tele szájjal kezdett el magyarázni. – Úgy tudom, hogy ti, vagyis az Árnyjárók, jó kapcsolatot ápoltok velük.
- Inkább úgy mondanám, hogy vannak közös ügyeink. Szerintük a védőszentjük, Alea, Mithra földi megtestesülése volt. Ez persze nem igaz, de ők széltében-hosszában terjesztik a mítoszt és igyekeznek kihasználni az ezzel járó előnyöket. A Fekete kéz inkább egy szakadár szekta, de az tény, hogy jól szervezettek… Van nálad elég pénz?

A férfi válaszul vigyorogva megcsörgetett egy súlyos erszényt. Ariel viszonozta a mosolyt, szemében pedig féktelen fények gyúltak. Mindig is kedvelte a kihívást.

- Ha készen állsz, indulhatunk!

Előző oldal bel corma
Vélemények a műről (eddig 2 db)