Hotel Transylvania - Ahol a szörnyek lazulnak

Külvilág / Mozijegy (1552 katt) Jimmy Cartwright
  2014.07.16.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2013/1 számában.

animációs, vígjáték, családi (2012)

Ritkán szoktam animációs alkotásokat nézni, de a téma ez esetben engem is megragadott. Vajon mitől félnek a szörnyek? Mi? Hogy a szörnyek félnek valamitől? Persze. Mindenki fél valamitől. Még maga Dracula gróf is, aki leánya, Mavis megszületése után nem sokkal elveszíti kedvesét. Ezért olyan kastélyt épít, ami menedéket nyújt nekik és a többi szörnyetegnek is. Ám minden gyermek felnő egyszer, így Mavis is betölti 118. évét. Apuka persze félti kiengedni a nagyvilágba, ezért egy általa kreált, „zombikkal benépesített” kis falucskába küldi, hogy a továbbiakban ne is legyen kedve elmászkálni a biztonságot nyújtó otthontól. A tervbe azonban egy kis hiba csúszik. Egy fiatalember épp arra túrázik, s meglátja az álfaluban gyújtott tüzeket, így követni kezdi a szörnyeket a kastély felé, ahová azonban már javában érkeznek a szülinapi zsúrra meghívott vendégek. Persze aztán jön bonyodalom bonyodalom hátán, előtérbe kerül a humor és a romantika, majd a dráma, s végül elérkezik a boldog befejezés, hiszen mégiscsak egy meséről van szó.

Előző oldal Jimmy Cartwright
Vélemények a műről (eddig 1 db)