E-mail barátságunk emlékére

Szépirodalom / Novellák (1103 katt) vivien
  2014.05.09.

Kedves Barátnőm!

Telnek, múlnak az évek, mi növünk, és csak öregszünk sok, sok tapasztalattal. Mi mással is folytathatnám a mondanivalómat, mint az életről, a fiatal felnőttkorunkról, a megélt pozitív emlékekről, nehézségekről, az átesett szerelemről, egyszóval magáról az életről.

Egy nagyon tiszta és kedves embernek ismertelek meg téged, aki mindig is kitartott saját maga mellett legalább annyira, hogy más hatás ne változtassa meg személyiséged, ami miatt is a sok közül én nagyon büszke vagyok rád! Máris elszóltam magam, a mondanivalóm tartalmát, de itt még nem fogom befejezni, mert tudom, hogy most az élet próbára hívott, egy nehéz időszakon mész keresztül. Mint a legjobb barátnőd, tudd, akárhogy is alakul, én mindig itt leszek, ha szavakat nem is tudnék mondani, ha nem is tudnék vidámságot varázsolni, mivel sokszor nem ezen múlik, hogy így értsük meg a helyzetet, hanem azon, hogy mennyire tudjuk átérezni, még ha egy könnycseppbe is kerül.

Folytatva az előzőekben elkezdett mondatomat egy önzetlen ember vagy, nem csak magadra tudsz gondolni, a saját akaratodra, te képes vagy arra is, hogy meglásd mások problémáját. Belátsz a lelkükbe és tudod, hogyan örülj, hogy hogyan vigasztalj, vagy éppen, hogy ha úgy hozza a sors, hogyan ejts könnycseppeket fájdalmaidért.

Még ha rossz kedved is van, te tudod akkor is, hogy hogyan kell mosolyognod, hogy hogyan kell tekinteteddel nyugalmat teremteni.

Tudom, hogy sokszor a fájdalmakat kudarcként fogjuk fel, és néha az is megesik, hogy annyira elszomorodunk, hogy saját magunkról megfeledkezünk, de te arra is képes voltál, hogy ezeket a fájdalmakat az élet próbáinak, tapasztalatainak könyveld el.

Sose feledd! Nem az számít, ki mit mond, hogyan cselekszik, hanem aki… tudod te is jól, ezen van a hangsúly.

Büszke vagyok és egyúttal fel is nézek rád! Hisz az életben a legfontosabb dolgot mindig is szemed előtt tartod, hogy az maradsz, aki mindig is voltál.

Üdvözlettel: Vivien

Előző oldal vivien