V/H/S

Külvilág / Mozijegy (1520 katt) Jimmy Cartwright
  2014.02.25.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2012/11 számában.

horror (2012)
(18 év felett)

Olyan ez a film, mintha végzős egyetemisták horror témában készült, dokumentarista jellegű vizsgafilmjeit pakolták volna össze, hozzátéve egy kerettörténetet. A hazánkban ismeretlen készítőgárda persze nagyon is tudatosan rakta össze a különböző ötletekre épült filmantológiát.

A kezdő-, kerettörténet, mely a "Tape 51" címet kapta, olyan embereket mutat be, akik videóra veszik a különböző, nem igazán legális akcióikat. Őket kéri fel egy ismeretlen, hogy egy adott házból szerezzenek meg egy adott videokazettát. Persze ezt is "dokumentálják", és természetesen a házban nem csak egy kazettát találnak, így elkezdik azokat találomra megnézni. Így tárul a szemünk elé több amatőr felvétel, amelyekben feltűnik a vérszomjas vámpírtól kezdve (Amateur Night), a felbujtó feleségen keresztül (Second Honeymoon), az elhagyatott erdei tónál garázdálkodó gyilkosokon (Tuesday the 17th), a magányosan élő lány lakásába látogató idegeneken át (The Sick Thing That Happened to Emily When She Was Younger), a Halloween partira igyekvő, ám sátánista szertartásra érkező fiatalemberekig (10 / 31 / 98) mindenféle szereplő. Félősöknek éjszakára nem ajánlott. Komolyan!

Előző oldal Jimmy Cartwright