Nono :)

Szépirodalom / Novellák (1250 katt) esperanza
  2013.02.07.

Mindig titkos (na, jó, talán annyira mégsem titkos) szenvedélyemnek számítottak a szappanoperák. Nincsenek felmentő körülmények, vagy bármi ilyesmi. A tipikus brazil sorozatokat szeretem, amikben tökéletes testű kreol férfiak és hosszú, fekete hajú nők vannak. Régen mindig olyan akartam lenni, amilyenek azok a nők. Tökéletes alak, gyönyörű bőr, szép fekete haj. Aztán rájöttem idővel (lehet, hogy inkább rávezettek), hogy az ilyen nők általában nagyon, de nagyon buták, szóval inkább nem akartam hasonlítani rájuk (és szőke lettem, mert a szőke köztudottan sokkal okosabbak, mint a fekete hajú szappanopera sztárok), és le is zártam ezt a dolgot.

Nagy meglepetésként ért, amikor találkoztam egy lánnyal, akinek fényes, dús, hosszú, fekete haja van, mandula alakú barna szemei és gyönyörű mosolya - és mindennek tetejébe még okos is, sokkal okosabb, mint a legtöbb lány, akit ismerek. Egy olyan barátot találtam benne, amilyenből nagyon kevés adatik meg egy embernek, és ezek általában mind gyerekkori barátok. Nos, azt hiszem, a 14-15 éves kor még jócskán gyereknek számít, így hát nagyon remélem, hogy amikor a gimnáziumi éveidre gondolsz vissza, Nono, 20 év múlva, akkor eszedbe fogok jutni, mint egy gyerekkori barát... aki még mindig fogja a kezed és melletted van, ha szükséged van rá.

Előző oldal esperanza